Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Emma Eckerman - 28 augusti 2009 10:19

Idag är jag ledig och har absolut ingeting att göra,så jäkla trist.. jag vill verkligen flytta nu, men inte långt kvar :D:D:D:D:D Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån måste jag säga!


Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, det är avslutning på storön ikväll, skulle ha vart jätte kul att gå MEN det kan även bli jobbigt om man stötter en viss person... :/ Syster vill ha med mig till en fest, vilket vore jätte kul men jag vet inte hur det blir, hmm, vet inte alls hur jag ska göra,dessutom börjar jag jobba 7 imorn oxå, vilket suger!!! Så trött på att jag alltid jobbar när det väl händer nånting i den här skit hålan!!! Men jag skulle verkligen behöva en riktigt rolig kväll ute och bara slippa tänka på allt som är jobbigt..


Idag ska jag iallafall gå brorundan, har kommit igång riktigt bra med mina promenader vill jag säga :) har nästan gått varje dag nu sen jag började med cambridge :) Känner mig duktig, hahaha!

Har fruktansvärt ont i huvudet idag oxå, inge kul alls, tredje dagen jag mår illa med, kan de bero på cambridge tro? vet inte alls, måste nästa ringa han jag köper av och fråga vad det kan vara.... det är ju inte meningen att man ska gå runt och må dåligt hela dagarna!!


Nu ska jag traska :P Ha en bra dag allihopa! Puss och kram!

Glöm inte att komentera när du är inne på min blogg ;) hihi


I will always love you my dear!!(brustet hjärta)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards