Alla inlägg under april 2009

Av Emma Eckerman - 3 april 2009 12:15

I onsdags åkte jag till ö-sund efter jobbet ch träffade min älskade ellegumma, träffade anna en sväng på kvällen oxå, jag och elle åkte dit och kollade på hennes nya lägenhet, jätte fin :) sen åkte vi hem till elle och bara msyte i soffan :)

Igår blev det en lååååååååång dag, var uppe vid 9, ute på morgon promenad med zebel, åkte ner på stan var där till kl 3, åkte hem till elle igen, bytte kläder,åt lite sen åkte vi ut till morfar och hälsade på, var kul att träffa honom och ella :) var länge sen sist. Vid 5 tiden åkte vi tillbaka till stan, i bilen satt vi och diskuterade vad vi skulle äta för någe, så vi stannade på affärn ovanför elle, satt och vela i bilen typ tio min ungefär, det slutade med att vi hamnade nere på stan igen och åt kebab :P haha.... satt och pratade och bara tog det lugnt och åt, sen ringde pappa när vi skulle åka hem och undrade om vi kunde köpa tidningen åt honom så då drog vi på affärn och köpte tidningen sen hem till pappa,blev där en liten stund sen kom vi änntligen hem till elle 20.30 på kvällen :P haha seg dag, men händeslerik hehe!!


Idag har det inte hänt så mkt, var ute med zebel imorse, tänkte vara snäll med elle för hon låg och sov :P så zebel och jag gick ut, när vi nästan var hemma hos elle igen drar hundfanslapet sönder kopplet och springer iväg "shit tänkte jag" hon lyssnade ju inte på mig heller när jag ropade efter henne, ringde i panik till elle, just när elle svarade så kom zebel tillbaka, ingen större fara skedd :P hehe... Sen åkte jag och elle bort på Lillänge och köpte en blomma till Ella (morfars fru) hon fyllde ju år för ett tag sen och jag glömde köpa med mig blommmor igår när vi var dit, så vi åkte dit och hon blev jätte glad för blommorna :)

Nu sitter jag här och väntar på att elle ska packa klart för hon ska följa med till Sveg, weeee :) hon blir nog där hela veckan så åker hon och jag tillbaka nästa fredag efter jag slutat jobba, så påsken kommer nog tillbringas i Ö-sund om jag nu inte får extra jobb vilket jag inte hoppas på :P behöver vara ledig lite nu och denna helg jobbar jag heeela helgen är 5:e jäkla helgen jag jobbar i rad nu så är lite små less hehe... med det blir pengar :)


Nu ska vi snart åka så jag hinner till jobbet :P jag börjar 16 idag... skönt att jobba kvällen bara :) Ha en trevlig helg allihopa nu! Och glöm inte att komentera :D


Tomas-min lilla gulleplutt jag älskar dig och saknar dig jätte mkt även fast vi bara vart ifrån varandra i 2 dagar :O Men vi ses snart :) Puss puss <3<3<3

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards