Alla inlägg under maj 2009

Av Emma Eckerman - 11 maj 2009 11:04

Då var helgen över...därmed var ledigheten över :P

Vad hände i helgen då, hmm i Fredags vart det bara lugnt, massa mys med älsklingen... Lördagen blev det 80 års kalas och lite senare på kvället blev det ugång på mysen, var en hel del folk så de var trångt och 150 grader varmt där inne, har haft roligare vill jag erkänna! Men träffade lite folk och de var ju trevligt iallafall :) Vissa roligare än andra och vissa som man knappt kände igen var ju så jäkla stram! Tråkigt måste jag säga...


Vad händer annars i veckan då? Jo en massa jobb bara, idag jobbar jag iallafall 16-21, väldigt skönt att jobba kväll faktiskt :) Har mitt vikariat till den 15 :e bara sen vet jag inte vad som händer... det blir nog Ö-sund isåfall :) Ska plugga till uska..


Just ja idag börjar jag oxå på min diet, vi får se hur det går.. jag hoppas erkligen att det kommer att gå bra för nånting måste hända nu!!! Jag skulle vilja börja gymma igen, fan vad skönt de skulle vara, men vem ska man göra det med? Tråkigt att träna själv ju...


Nu har jag inte så mkt mer att skriva! :P Ha en bra dag allihopa! Puss på er!

Tomas- Jag Älskar Dig

Av Emma Eckerman - 8 maj 2009 19:16

Dags för en uppdatering kankse? Var ett tag sen nu, har inte riktigt tänkt på att skriva (inte orkat) =P

Det händer väl inte så mkt i mitt liv just för tillfället faktiskt, jag jobbar mest hela tiden, inget socialt umgänge i huvudtaget :/ känner också på ett sätt att jag inte orkar umgås med någon just nu, har kännt mig nere ett tag nu om jag ska vara ärlig, vet inte rikitgt varför, jag har ju allt jag behöver i mitt liv... men ändå känner jag mig deprimerad... Kan iallafall säga till 100 % att en anledning beror på vikten iallafall, jag vet inte vad som har hänt med mig, går bara upp i vikt heeeeela tiden, känns fan som jag går upp 5 kg om dagen :/ Jag känner mig stor som en kossa! Och det är helt jäkla ärligt...mår inte alls bra över mitt utseende för tillfället.. vill så gärna gå ner i vikt, om det bara kunde vara lättare.. jag tror jag har fått ett sockerberoende eller nånting, jag kan inte låta bli sötskaerna, det är hemskt! jag vill inte äta men jag äter det ändå... VARFÖR???


Över till annat, nånting jag är glad över är min nya bil iallafall :D Köpte en vovlo 855a för nån vecka sen, den är så jäkla snygg (tycker jag iallafall) Det är bara lite små skaer som behöver fixas på den, sen är den perfekt! :)


Annars då? Vad gör man en fredag kväll helt ensam? älsklingen är på jobbet, syster är i Gävle, mamma och urban är i Ulkvälla, ingen att umgås med          :( Önskar nästan att man jobbade istället, då hade man ju iallafall haft nånting att göra!

Imorn blir det iallafall 80 års kalas uppe i Ulvkälla, Urbans pappa fyller år  Grattis till honom :) Hoppas det blir en bra kväll, men det tror jag nog , hihi


Jag måste även säga grattis till både syster och bror som har klarat körkortet :) ett STORT grattis till er :) jippie....själv har man ju haft det över 1 år så ni är liite sena ;) moahahaahaa


Nu hade jag inte så mycket mer att skriva, ha en trevlig kväll/helg och glöm inte att uppdatera :) Puss på er!

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards