Alla inlägg under juni 2008

Av Emma Eckerman - 20 juni 2008 20:24

ja då var det midsommar afton då,för min del så äre inge speciellt med det, jag ska jobba inatt så blir inge fest heller :) börjar kl 21, så ska snart iväg!

Har inte gjort mycket alls idag bara slöat,ne jag har faktiskt vart lite duktig jag har städat bilen :D så nu är den ren och fin, inne iallafall måste kanske tvätta den på urtsidan med men får bli en annan dag hehe!


Ha en trevlig kväll allihopa och glad midsommar på er! Puss

...

Av Emma Eckerman - 19 juni 2008 20:23

ska väl skriva en rad eller två då eftersom vissa tycker man ska uppdatera sig ;)

Har inte hänt så mycket sen sist, jobbar och står i :) har jobbat nu sön,mån och tis,ledig ons och tors och sen jobbar jag hela helgen, drygt å jobba på midsommar men bra betalt som fan :D så man ska inte klaga hihi! Behöver ju pengar så, hihi


idag har jag varit så jäkla seg i kroppen även fast jag sov hela dagen igår typ och hela dagen idag, hehe det tar på en åjobba natt måste jag säga,hade det inte vart så jäkla bra betalt hade jag aldrig jobbat natt!! :P Var föresten på storön i lördags men det var inteså jäkla kul,men lite kul iallafall :)


Den 14:e juli ska jag coh sötnosen åka ner till sthlm och hälsa på bla annat mormor och kompisar till sötnosen, jag skaförsöka få tag i syrjäl och se vad hon gör då oxå, var så himla länge sen jag träffade henne nu, ringde henne idag men den lilla räkan svarade inte hehe.


Jag och sötnosen ska även åka utomlands antingen sista veckan i augusti eller första i september, ska bli så jäkla kul och skönt :) har aldrig vart utomlands och minförsta blir med mitt hjärta, kan inte bli bättre :) Jag längtar som faaaaaaaaaaaan!!!!


Jag måste ta mig i kragen och börja med cambridge igen, jag hittar bara en massa ursäkter till å börja "dagen därpå" blir så jäkla arg på mig själv, det gick ju hur jävla bra som helst i början INNAN jag började fuska, skulle aldrig ha gjort det :/ men men nu äre så, bara å ta nya tag :)


Nope nu orkar jag inte skriva mer, ha det fint! :) Puss hej!

Av Emma Eckerman - 10 juni 2008 10:16

Då vare dags å skriva lite igen då, vet inte vad jag ska skriva men blir säkert nå bra :P


Kan börja med att det var studeneten den 5:e juni, grattis ida och jörgen! Var hemma hos micke och maria på kvällen och festade och åt god mat,mycket trevligt, sen gick jag och sötnosen hem när alla studnter skulle dra sig vidare. På fredagen(sveriges nationaldag) då åkte jag,sötnos,syster och jannicepå svegssjön och solade å badade och hade picknick, mys :) fast det började bli väldigt molnigt efter ett tag så då åkte vi hem för att bada i vår pool som vi fått hemma men hann inte göraså mycket mer än å hoppa i sen börjadedetå tokåska :/ så det var bara att kliva upp igen det! hehe, senare på kvällen så hände det inteså mycket,tog det bara lugnt!


På lördagen såföljde jag,syster,sötnos och jannice med mamma och urban till Glöte,grillade och drack lite, även lite bad där med men det var ganska kallt i vattnet, huvva! På kvällen började det å spöregna och åska som innihelvete, trode fan att huset skulle braka ihop, jag hatar verkligen åska! Det enda som var bra med regnet var att bilen blev ren, hahaha! :D men nu är den lika lortig igen, måste ta och tvätta den snart,sen tror jag att halva pollen är inne i bilen oxå!!


Söndagen åkte vi förbi sötnosens mormor i Linsell och åt våfflor, göttans :) sen åkte vi till linsellsjön och badade, det var verkligen hur skönt som helst i vattnet,alla badade förutom syster yster, hehe den lilla badkrukan! ;) Sen åkte jag och sötnosen till ö-sund och hälsade på pappa,elle,mimmi,anna och sen morfar :) trevligt trevligt! Skulle ha träffat madde oxå men vi hann inte med det eftersom klockan bara rann iväg, vi var på stan och shoppade på måndagen och gjorde av med 1300 på ja jag vet inte ens vad,kläder och skor men wtf 1300 är mkt pengar hehe!Nu äre inte många hundra lappar som jag har kvar,köpte ju en månadags cambridge oxå för 1840 kr!!!Tur jag har mycket jobb i sommar så jag får lite pengar,kan verkligen behövas vill jag lova!!! Ska bli skönt å börja med camrbidge igen, har fuskat en hel del nu, hehe men man måste få unna sig oxå :)


Idag ska jag jobba från 16-21, på min lediga dag och allt, men gör inte så mycket :) får ju pengar så :D sen jobbar jag natt ons och tors sen är jag ledig fre och lör sen blire mycket jobb, sön,mån,tis,fre,lör,sön, fyfan det kommer bli jobbigt det!! Men ja de funkar väl!


Shiit vad detblåser ute nu, världens storm ju! Nu äre slut på det fina vädret :/ tråkigt, men hoppas det blir fint snart igen :) men å andra sidan kan det ju behövas lite regn!!! nä nu ska jag nog försöka vila lite, så jäkla trött man får ju aldrig sova på morgonen och när jag väl har vaknat har jag skit svårt att somna om :(

Men ha det så bra allihopa och KOMENETRA!!! ;)Puss på er!


Tomas min lilla gullerumpa, jag älskar dig!

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards