Alla inlägg under juli 2008

Av Emma Eckerman - 31 juli 2008 19:39

Marias dotter nina fyllde 10 år idag så jag och älsklingen har vart där på kalas, hon blev jätte glad för presenterna hon fick av oss, ett halsband,örhängen å en massa smink, lillbruttan är 10 år å ÄLSKAR smink höhö,sött :)

Annars så har det inte hänt så mkt idag, vi hade tänkt å åka iväg å bada med det blev så dåligt väder :(

Det är så jäkla konstigt väder nu,först är det skitfint å asvarmt sen på eftermiddagen så blir det helt plötsligt jätte dåligt väder å börar åska ^^ sen blire fint ingen, konstigt konstigt!


För övrigt så är jag lite pisst för att jag jobbar i helgen hade mer än gärna åkt på yran i år men icke då, ska jobba 3:e året irad nu blir så sur! Nästa år ska jag fan på yran vare sig jag jobbar eller inte! :) höhö


På måndag blire stenhårt med cambridge igen, måste bli en skärpning på mina matvanor igen, fan vad mkt skräpmat å skit det har blivit på sista tiden nu har gått upp ungefär hälften av det jag gick ner, inte kul alls :( men å andra sidan har jag bara mig själv å skylla så! aja, jag vet ju om det iallafall!


Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att brorsan ska fixa klart bilen så jag kan åka hem å kolla på desperate housewife. Jag har på nå jävla konstigt sätt lyckats med å tappa ljuddämparen, fråga mig inte hur för jag har ingen som helst jäkla aning om när var och hur det har gått till! Märkte det idag,eller rättare sagt mamma märkte det idag, satt här hemma i köket då mamma kom in och sa: ja vet du att du har tappat ljuddämparen? öhm nä? snacka om att jag blev förvånad, men nu har jag ju förklaringen på varför bilen låter som den gör, hahahaha!! Aja så kan det gå! hahahaha


Nu ska jag vara lite social med mammi innan jag åker hem! Ha det bra allihopa och glöm inte å komentera! ;) Puss på er!


Tomas-älskar dig!

Av Emma Eckerman - 24 juli 2008 19:10

Så jäkla härligt det har vart idag,riktig sommarvärme äntligen :) jobbade inatt som var så vaknade vid 2men sen dess har jag och älsklingen vart hemma hos mamma och urban och badat i poolen och solat, hur skönt som helst! Blir samma sak imorn om det blir lika fint, hoppas! Det skulle ju bli fint i helgen så :)

Imorn kommer även mormor, ska bli kul å träffa henne, saknar ju tanten :D

Ska iväg och jobba inatt med, känns drygt men jag får iallafall jobba med madde inatt, weee så jävla härligt!


Nu ska jag titta på sista avsnittet på desperete housewife säsong 3,har gått fortå kolla på alla säsonger, inte ens enmåndag,säger väl kanske lite om vad jaggör om dagarna haha, men vafan har ju inte kunnat göra så mkt när det vart så dåligt väder!


Tackför en riktigt härlig dag min älskling:) Imorn blire ännu bättre :D Älskar dig Tomas!Puss på dig

Av Emma Eckerman - 14 juli 2008 13:33

Måste bara berätta om att jag och min kära älskling har blivit sambo nu och det känns helt underbart måste jag säga! :D:D:D:D:D:D:D Vi ska ta och hämta lite av mina grejer idag också :D weeee, jag är så glad!!!! :)


Är ledig nu oxå i 9 nätter, fast på fredag ska jag jobba extra, kan vara bra det med åfå lite extrapengar :D sitter aldrig fel det inte ;)

Jag och älsklingen ska ju åka ner till sthlm någe i augusti också så då måste jag ha pengar så jag kan shoppa :D:D:D:D weee, skor haha :)


I fredags fyllde min älskling 23 år,Grattis igen mitt hjärta! Vi var hos han mamma och fikade lite och sådär, sen blev det partysenare på kvällen :) Det var trevligt trevligt ;) På lördagen blev det släktträff också med älsklingens släkt, känndes lite pirrigt eftersom jag knappt har träffat någon av dom, men det var kul ändå tycker jag :) Många roliga människor :D Jag diggar S och M bäst ;)


Ne nu ska jag ta och göra lite nytta :) Ha de bra allihopa,glöm inte å blogga :D Puss hej

Tomas mitt lilla hjärtegull, du betyder mest för mig, vad skulle jag ha gjort utan dig? Jag älskar dig så otroligt mycket, du och jag för alltid! Puss Din E

Av Emma Eckerman - 1 juli 2008 22:09

idag har jag tatuerat mig, äntligen :D 1987 i nacken, blev as nöjd :) men ont gjorde det fast inte så ont som jag trodde, men det kittlades som satan, höhö,var nästan så det var skönt en del gånger , haha! 

Maria gjorde oxå en tatuering, skit söt, men tyckte synd om henne för det såg ut att göra så ont,stackare men sött blev det hihi!

Jag vill göra fler tatueringar nu, får se om jag gör en till då tony kommer upp nästa gång!


Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska lägga mig så jag orkar upp imorn, jobbar först 7-12, sen jobbar jag 21-07,blire till å sova heeeeeeela dagen lång imorn! :) Ha det bra allihopa och KOMENTERA!! :D


Tomas- Jag älskar dig!


Bild på tatuering kommer här nere :D:D:D:D:D:D

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards