Alla inlägg under december 2008

Av Emma Eckerman - 31 december 2008 10:13

då har julen varti och det är snart dags för ett nytt år... ett år som jag hoppas kommer blir bra mycket bättre än detta år, vissta har jag haft det bra, men allt bara slutade i katastrof :( Jag vill bara börja om på nytt.... jag hoppas jag kan göra det...


Ikväll häder det iallafall inte speciellt mycket, jag är i Ö-sund och ska fira nyår med madde och lillfisen... ska äta god middag och dricka ett glas skumpa på tolvslaget :P Är inte så sugen på nån stor fest, så överskattat!!!!!

Jag vill iallafall passa på å önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!!!


Var och hälsade på morfar oxå en liten sväng i måndas innan jag åkte till madde, skulle ha sovit där med mormor men de var så mkt folk så jag kände att jag inte orkade... jag är ju i ö-sund hela veckan så jag hinner åka ut till honom ändå :)


Jag LÄNGTAR till London!!!!!! snart bär det av madde :D weeee, ska bli så jäkla kul.... 


Nu ska vi gå på affärn och handla inför kvällen :) Ha de bra allihopa!

Puss och kram


btw, kattstek av katterna? ;) jovars, haha!!!!!

Av Emma Eckerman - 24 december 2008 11:37

Jag vill önska er alla en riktigt god jul :) Hoppas ni alla får en underbar dag men massa god mat och många klappar och god mat såklart :)


Tänkte inte skriva så mycket mer idag faktiskt, :) återkommer efter jul :P


Puss och kram

Av Emma Eckerman - 12 december 2008 19:43

Var ett tag sen jag skrev nu, sitter för tillfället i ö-vik hos min faster,johan är ute och håller på med skotern, sen ska vi väl fara hem till honom, vet inte riktigt vad vi ska göra men nå hittar vi nog på. Är iallafall kul att ara här, skönt att komma bort lite!


Jag och ellegumman har äntligen kommit igång med cambridge nu känns så jäkla skönt :) går bättre med dig gumman :P känns bra att vi kan stötta varandra :)


Nu har jag bara två veckor kvar på jobbet oxå, eller ja nästa vecka och vesckan efter det, ska bli så jäkla skönt måste jag säga, sen blire flytt till ö-sund ska bo med ellegumman :) Fan vad kul det ska bli honey!!! Allt kommer gå så mycket bättre då tror jag, så kommer vi igång med träningen oxå, blir grettans det ;) Tack för att du finns vid min sida! Jag älskar dig!!!!


Saknar mamma faktiskt :) och systeryster, hihi, tänka sig ;) :P haha! Ja så äre!! hehe


ne nu ska jag ta och vara lite social,fast känner mig inte så pratglad, ahr rätt ont i skallen idag :/ men hoppas det går över snart, dricker ju fan vatten som jag vet inte vad,pissar stup i kvarten tror jag, hehe jobbigt :D men så äre! haha.


Ha det bra allihopa! Glöm inte att komentare med ;) dålig på det tycker jag!

Puss på er!

Trevlig helg! :P

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards