Alla inlägg under november 2007

Av Emma Eckerman - 27 november 2007 15:42

Jag är fan skit snygg!!!


Jag är Ego!!!!


Tomas- mitt hjärta tillhör dig! Jag Älskar Dig, kyss!!

Av Emma Eckerman - 26 november 2007 18:53

Hittade värsta gulliga bilden på min älskling!


Det finns inga ord som kan förklara hur stark min kärlek är till dig Tomas! Utan dig vore jag inegnting, jag vill leva med dig nu och för alltid! Kommer alltid att älska dig! Kommer aldrig släppa taget om dig!


Dina andetag ä'r mina hjärtslag!

Av Emma Eckerman - 26 november 2007 18:32

Jag Älskar dig Tomas!

Av Emma Eckerman - 26 november 2007 08:58

har sovit på tok för lite i helgen, är hur trött som helst, tänkte att det skulle bli skönt å få sova ut idag, men inte då! För jag skulle till tandläkarn 8.40, men när jag väl kommer dit och ska gå in säger min tandläkare att det har blivit nån dubbelbokning så det var bara för mig å traska hem igen! suck! tänkte jag å vad jag skulle dit och göra egentligen eftersom jag var där för nån vecka sen bara! men men.,


Jag måste ju oxå berätta att jag fyllde 20 år i fredags =) verry NICE, kändes såååå BRA å gå på systemet själv *ler* annars så känns det inge annorlunda faktist!!


Iallafall så vart det en lyckad fördelsedag, den firades med familj+pojkvänner! Madde E var med oxå på ett hörn ;) mkt trevligt,, åt gott och drack gott :) sen spelade vi lite spel med, med andra ord, och våghals!! haha fyfan vilken jäkla spel det är våghals!! men kul hade vi ;)


På lördag hade vi fest hemma hos älsklingen, mkt roligt :) vi klämde ins oss ca 20 pers i hans lilla 1:a! hehe, men det gick bra faktiskt, brat att vi lånade 2 soffor av Micke å Mria,annars hade det blitt lite trångt med sittplatser! Det blev en låååång natt iallafall, det sista folket gick hem kl 6 på morgonen, haha.. slutade dricka halv 6 jag,sen kunde man ju inte sova längre än till halv 12 heller, vaknade med världens huvudvärk iallafall, men jag klarade mig ifrån illamåendet som tur var! Klev upp och började städa, haha....men nån måste ju göra det med så! :) älsklingen blev ju iallafall glad när han vaknade å det var städat *ler*


Nu ska jag käka frukost och sen ska ag nog försöka sova en stund! är så himla trött!! Funderar på om jag ska åka till Ö-sund idag, måste hämta min vinterjacka hos pappa, använda mitt presentkort på H&M och kick :) hälsa på morfor måste jag oxå göra!! Han har legat på sjuhus i 2 veckor för han var så himla d¨lig, men nu är han hemma igen, så det är ett gott tecken! Jag älskar dig morfar!


Älskar min tomas nu och för alltid! Många kyssar och kramar till dig!



Av Emma Eckerman - 16 november 2007 20:07

huvva, åkte hem vid 2 tiden och skulle försöka sova innan jag börjar jobba, men tror ni jag har kunnat sova nå eller? ehm NEJ!!!! suck, kommer fan vara helt slut på jobbet inatt, kommer ju somna eller nå, höhö! och de blir väl kanske inte så himla bra skulle jag tro, haha!!


men men, jag får göra allt för att försöka hålla mig vaken helt enkelt, kanske måste be min älskling å åka på statiol å köpa ett antal redbull! haha!


har ju vart vaken sen klockan 8 imorse bara för att jag hade körlektion, suck! menjag måste ju köra så hade ju inte så mkt annat val direkt!!


nä nu ska jag göra mig klar för jobbet! Önska mig lycka till! ^^


Jag Älskar MIN Tomas!!! Kyss



Av Emma Eckerman - 16 november 2007 13:15

då vare väl dags å skriva här igen då kanske eller? ;) höhöhö


har hänt lite förändringar sen sist jag skrev :) har färgat håret och tagit hål i läppen, weee... snyggt blev det! ingen som klagat hittills iallafall! ;)


oj oj oj, nu är det bara 1 vecka kvar tills man får gå på bolaget! YEAH, systemet here i come ;) haha! komemr bli en alkis, *skämt* höhö. nästa vecka är en bra vecka, köraupp och födelsedag :) perfekt?! ja visst! blir å fria med mamma urban syrran hennes kille och tomas såklart :) ska käka middag hemma hos oss och dricka lite sen på lördag blire fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nice nice nice måste jag säga :)


hmm jaha mkt mer blogg änsåhär blir det nig inte tror jag, kommer inte på någe å skriva, haha! hjärnsläpp idag!


usch jag ska jobba inatt, dryyyyygt!! vill inte, men bra med pengar iallafall! :) weee!


nu ska jag vara social med min älskade tomas :) för snart måste jag hem och sova, hehe! Älskar dig min sötis! Kyss




Av Emma Eckerman - 6 november 2007 17:26

Jag ÄLSKAR tomas mest av allt på denna jord, du och jag för alltid älskling!


Btw, idag har jag blivit svarthårig ;) vart rätt nice faktiskt =) hihi!!

Av Emma Eckerman - 5 november 2007 11:16

Då har det vart halloween fest igen då! var roligt tyckte jag iallafall... kul att klä ut sig ju *ler* jag var tinkerspell. och min älskling var ninja! du var så söt min älskling! Innan festen hos micke å maria var jag hemma hos mari och åt tacos, angelica var där med, sen så fixade vi oss och drack lite! det var trevligt :) sen drog vi till micke å maria! :) var inte så himla mkt folk när vi kom ,men de blev mer å mer innan kvällen var slut iallafall :)


Idag är jag ledig, så himla skönt, känns som om jag har jobbat i 100 år nu fast det var ju iochförsig bara ons,tors,fre,lör och sön! hehe.. men är rätt mkt ändå... kan lova er att det var ialafall en aning segt å kliva upp och jobba på söndagen efter festen i lördgas, :) hehe men jag var iallafall inte bakis som tur var,hade aldrig pallat å jobba bakis!!!


Känns som att jag och min älskling inte umgåtts så mkt dom senatse dagarna, även fast vi vart med varandra varenda dag, hehe,, men jag har jobbat hela tiden ju!!!! Vi får ta och umgås idag på din lunch älskling :) Vi ska kolla på Tomten är far till alla barn! Den är så jävla klockren!!! En av dom bästa svenska filmerna tycker jag, efter BECK, för dom filmerna är grymmast!!!! :) Lite rolig info sådär ;) höhöhö


jo just det, höll på glömma å skriva det att jag har tatuerat mig idag, gjorde 3 tassra till där dom andra tassarna sitter, det blev riktigt snyggt tycker jag :) ont gjorrde det inte heller om man ska jämnföra med tatueringen i svanken, den gjorde jävlar i mig ont, den absolut värsta smärtan jag vart med om!!!! huvva.....


nä men nu ska jag lägga mig i soffan med täcke å kudde å glo på tv och vänta på att min älskling kommer hem på lunch :) Ha de bra allihopa!!


Puss Puss

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards