Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

jahapp

Av Emma Eckerman - 8 maj 2009 19:16

Dags för en uppdatering kankse? Var ett tag sen nu, har inte riktigt tänkt på att skriva (inte orkat) =P

Det händer väl inte så mkt i mitt liv just för tillfället faktiskt, jag jobbar mest hela tiden, inget socialt umgänge i huvudtaget :/ känner också på ett sätt att jag inte orkar umgås med någon just nu, har kännt mig nere ett tag nu om jag ska vara ärlig, vet inte rikitgt varför, jag har ju allt jag behöver i mitt liv... men ändå känner jag mig deprimerad... Kan iallafall säga till 100 % att en anledning beror på vikten iallafall, jag vet inte vad som har hänt med mig, går bara upp i vikt heeeeela tiden, känns fan som jag går upp 5 kg om dagen :/ Jag känner mig stor som en kossa! Och det är helt jäkla ärligt...mår inte alls bra över mitt utseende för tillfället.. vill så gärna gå ner i vikt, om det bara kunde vara lättare.. jag tror jag har fått ett sockerberoende eller nånting, jag kan inte låta bli sötskaerna, det är hemskt! jag vill inte äta men jag äter det ändå... VARFÖR???


Över till annat, nånting jag är glad över är min nya bil iallafall :D Köpte en vovlo 855a för nån vecka sen, den är så jäkla snygg (tycker jag iallafall) Det är bara lite små skaer som behöver fixas på den, sen är den perfekt! :)


Annars då? Vad gör man en fredag kväll helt ensam? älsklingen är på jobbet, syster är i Gävle, mamma och urban är i Ulkvälla, ingen att umgås med          :( Önskar nästan att man jobbade istället, då hade man ju iallafall haft nånting att göra!

Imorn blir det iallafall 80 års kalas uppe i Ulvkälla, Urbans pappa fyller år  Grattis till honom :) Hoppas det blir en bra kväll, men det tror jag nog , hihi


Jag måste även säga grattis till både syster och bror som har klarat körkortet :) ett STORT grattis till er :) jippie....själv har man ju haft det över 1 år så ni är liite sena ;) moahahaahaa


Nu hade jag inte så mycket mer att skriva, ha en trevlig kväll/helg och glöm inte att uppdatera :) Puss på er!

 
 
Ingen bild

plumbergirl

8 maj 2009 21:20

Ät det som jag gör, det e jättegott...
Jag som hade hoppats att du skulle festa med mig imorgon:( Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Eckerman - 28 augusti 2009 10:19

Idag är jag ledig och har absolut ingeting att göra,så jäkla trist.. jag vill verkligen flytta nu, men inte långt kvar :D:D:D:D:D Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån måste jag säga!   Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, det är ...

Av Emma Eckerman - 26 augusti 2009 21:33

Kankse man ska skriva lite det var ett tag sen nu :P Jah vad har hänt sen sist? inte mkt alls.. Kom tyvärr inte in på skolan pga att dom prioroterar först poch främst de utan gymnasieutbildning, det suger ju verkligen! men jag hoppas jag kommer in nä...

ont

Av Emma Eckerman - 10 juli 2009 21:19

denna dag har inte vart bra, har haft världens tandvärk heeeeeeeeeeela dagen, sen skulle jag staffan och grävlingen äta från svegskrogen, jag åt en pizza med räkor och efter de så mådde jag skit dåligt, har kännt mig heöt svimmfärdig hela kvällen och...

Av Emma Eckerman - 22 juni 2009 15:25

I fredags åkte jag till ö-sund efter jobbet, skippade lunchen så jag slutade 14 istället, när jag kom till stan åkte jag och hämtade upp madde för att åka vidare till elle :) Åt tacos och tog en cider :P Sen på kvällen gick vi ut på korgen, kul kul.....

Av Emma Eckerman - 18 juni 2009 11:53

igår efter jobbet åkte jag till ö-sund men åker tyvärr hem idag igen för att jobba ikväll och imorn sen efter jobbet imorn åker jga tillbaka :P Det blir en massa åkande fram och tillbaka... men sånt får man ta :) Orkar inte vara i Sveg längre, för mk...

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards