Alla inlägg under december 2007

Av Emma Eckerman - 21 december 2007 15:45

coolaste ungen ju,haha! :)

Av Emma Eckerman - 21 december 2007 11:13

det är så mysigt att vara kär och "galen" tycker jag :) finns ingen bättre känsla i kroppen,förutom att vakna upp vid din sida på morgonen och ligga och titta på dig hur du sover:) Du är så söt när du sover älskling :)! Jag har insett hur glad och lycklig du gör mig, och jag hoppas vår kärlek varar för evigt! Utan din vet ja inte vad jag skulle göra! Vi har det så bra ihop tycker jag,och vi ar aldrig tråkigt ihop:) Det är så det ska vara min kära!

Jag längtar tills du kommer till mig så jag får pussa på dig och hålla om dig och säga hur mycket jag älskar dig! Men tyvärr så finns det inga ord som kan beskriva min kärlek till dig! Jag kommer aldrig sluta älska dig mitt hjärta! Du har verkligen tagit mitt hjärta med storm,och så länge du vill så är jag bara din!

Tomas, jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!


Jahapp, idag är det Fredag då, igår kom mormor och idag kommer syster yster, weee, ska bli kuligt :)vi har väntat med å klä granen tills du kommer hem :) så att alla är med och gör det, är mycket mysigare då ju :) Mhm, undra vad man ska göra idag då :) jaa men min älskling kommer ju idag fast vet inte riktigt när, och mormor gick iväg på "stan" som hon säger, haha rolig du är mormor :) så jag är helt ensam nu ju, tråkigt, men förhoppningsvis så är väl inte mormor ute och ränner hela dagen :) haha!

Kanske ska ta mig en titt på alla julklappar hon har i väskan :D hehe, nej då skämta bara :) det ska jag inte göra, men jag har stor lust till det, hihi!


Jag längtar tills Julafton, åh så mysigt, min älskling ska komma efter jobbet och fira julen med mig, det kommer bli den absolut bästa julen hittills :) är nyfiken på vad jag kommer få av dig älskling, hihi...

 Nu ska jag hoppa vidare till soffan tror jag och glo på tv, finns inte så mkt att göra och jag orkar inte sitta vid datan heller.!

Ha det bra så återkommer jag, hihi.. hejsvejs!! Tomas-Jag älskar dig!

Av Emma Eckerman - 19 december 2007 18:42

jaha i måndags kvällbörjade jag hoppa på toa som fan, tänkte att nu har ja fått urinvägsinfektion, ju mer klockan blev dessto värre blev det, ringde sjukvårdsupplysningen och ja visst var det urinvägsinfektion, fy fan! Hur i helsike har jag kunnat få det? inte den blekaste jävla aning faktiskt... men hon på sjukvårdsupplysningen sa att man kunde få det om man hade dåligt imunförsvar, kanske har det jag då, höhö!

Jag blir bara så less att jag ska få en massa skit först, ja menar det räcker inte att jag brutit benet på 3 ställen, nej då jag ska få urinvägsinfektion oxå, dessutom är jag förkyld, har ont i halsen, har ont i huvudet,helt svimmfärdig och sen har jag feber med, nä fyfan, det skulle inte förvåna mig om jag åker på magsjuka innan detta är över!!!!


Jaja, iallafall så ringde jag upp på hälsocentralen igår morse, fick sitta i kö fan i 1 timme, fick tid halv 11, åkte upp dit och fick fan sitta och vänta i 2 timmar och 30 jävla minuter på att få ett jäkla svar!! men det var som sagt iallafall urinvägsinfektion så läkaren skulle skriva ut ett recept, men vad händer dårå? jo det tar 3 TIMMAR innan han får tummen ur arslet och skriver det där jäkla receptet så vid 4 tiden kunde jag äntligen få min pencelin,JIPPIE!

Att allting ska ta sån jävla tid för att få lite hjälp i denna jävla byhåla!!!


Över till annat :) Imorn kommer mormor, det ska bli trevligt, så mysigt nu när det är jul, älskar julen jag :) och på fredag ommer kära syster :) weeee, länge sen jag träffade henne nu, saknar dig sara :) ska bli kul att du kommer hem och att du stannar ett litet tag denna gång :)


Idag har vi ätit middag hos urbans föräldrar, MUMS pannkakor, eivors pannkakor är fan de godaste jag ätit :) sorry mami :) men din är god dom med :) vi var där uppe hos dom ett tag satt och pratade lite och sådär, alltid lika trevligt ^^ och nu sitter jag här och skriver blogg :) Syrjälä ringde oxå för ett tag sen, jag lider med dig gumman, men du fixar det där du ;) haha!

jag saknar min älkling, vill att han ska vara här nu så¨jag får pussa på honom.Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går Tomas, du är det absolut bästa som hänt mig och jag hoppas vi är tillsammans för evigt, jag skulle inte klara mig utan dig, du är mitt allt, luften jag andas, utan dina andetag är jag ingenting! Vi hör ihop du och jag älskling! :) det tog bara lite tid innan vi insåg det, hihi :)


Nu ska jag kolla på tv, men återkommer snart igen :) Hejdå :)


Av Emma Eckerman - 16 december 2007 12:39

i helgen har min älskling vart här, det har vart så mysigt :) tack älskling flr att du står ut med mig, jag vet att jag kan vara riktigt jobbig ibland! Känner mig bara så himla handikappad, gillar inte det... kan ju inte göra nånting själv :(


men men ska inte ha gips så jääääte länge, "bara" 6 veckor, höhö!


försöker lägga in bilderna  ifrån min digitalkamera på datan men det funkar ju fan inte, blir galen!!! måste ju uppdatera min bilddagbok, var ju ett tag sen ;) men älsklingen får fixa det sen när han ska hem ikväll för på hans data funkar det iallafall :)


har mått ganska dåligt nu oxå ihelgen, huvva inge kul alls, började igår när eiwor och holger(urbans mamma och pappa) kom förbi, satt i köket och pratade sen såbörjade jag känna mig helt yr och svimmfärdig, svetten ara rann känndes det som och sen började jag må väldigt illa...så ja la mig i sängen och vilade lite, hade dessutom feber :( suck! vill inte bli sjuk på det här med, men det skulle ju vara min tur, få all skit på en gång!! jaja iallafall så mår jag rätt dåligt idag med :( så yr i kroppen och helt svettig, vet inte vad det är, sen har jag något förbannat ont i benet :( fyfan för allt det här!!!


nä nu ska jag och älsklingen mysa och kolla på tv :) kan inte göra så mkt annat, men det funkar ändå, finns inget bättre än å ligga å bara mysa med mitt hjärta!! Jag ÄLSKAR DIG Tomas!


hejdå :)

Av Emma Eckerman - 14 december 2007 12:05

jaha  det var ju ett tag sen man skrev här då kan man ju säga :)

vad har hänt sen sist? rätt mkt få se om jag kommer ihåg..


har iallafall fyllt 20 år, den 23 e november :) var ett tag sen.. hade fest hos älsklingen, skit kul hade vi :) men det vet ni ju redan för det har jag ju skrivit ;( höhö


vad har hänt mer då? ja i måndags efter att jag hade vart på körlektion så skulle jag gå hem till älsklingen, men kom inte så långt tyvär,ramlad utanför härjegårdar och bröt benet på 3 ställen, fy fan vad det gjorde ont, har aldrig grinat så mkt i mitt liv tror jag, ringde till älsklingen och grät och han kom som en blixt :)


som tur va så var det 2 "gubbar" som kom och hjälpte mig in på posten så jag slapp ligga ute i snön, tack ska ni ha! :) när ja väl hade kommit in på posten så kom älsklingen, han ringde till micke som fick skjutsa upp oss till hälsocentralen för att röntga benet(eller hur det nu stavas hehe) som sagt det var brutet på 3 ställen så det vara bara å åka till östersund, tack älskling för att du följde med mig till östersund det betyder så himla mycket för mig" vad hade jag gjort utan dig mitt hjärta??


när vi komtill östersund så väntade pappa och marlene på oss inne på akuten, fick även en gipsschena(vet inte hut de stavas men hoppas ni fattar va ja menar) hehe..kunde inte göra så mkt den kvällen vi kom upp för klockan hann bli så mkt, älsklingen fick sova över med mig på sjukhuset efter några tjat hehe :) inte tjat på honom alltså utan på dom på sjukhuset, flr först fick han inte sova över för jag hade inget eget rum, men til slut fick jag sova inne på läkarexpeditionen, så då fick älsklingen sova där inne med mig, hihi!


på tisdag kom doktorn och kollade åp benet, svullnaden hade gått ner så jag fick operera benet, så nu har jag 4 stycken spikar där inne, känns lite läskigt faktiskt! hehe men men, åkte ner på operation vid 11 tiden och kom tillbaka vid 15.30 tror jag det var, var så borta hela dagen så minns inte så mkt , hehe sov iallafall väligt mkt, stackars älskling som bara fick sitta och titta på medans jag sov, hehe.. du är så söt älskling! Jag älskar dig!


igår (torsdags) fick jag iallafall åka hem, så himla skönt vill jag lova, fast ändå inte, känns inge kul å inte kunna göra ett dugg, man känner sig som ett litet barn som ska ha hjälp med allting! suck, men men vad ¨ska jag göra när jag inte kan göra nånting, hmm... ska ha gips i 6 veckor nu iallafall, det får gå som det går :) blir ju iallafall stark i armarna :) haha!!


inatt har jag sovit riktigt bra faktiskt, så skönt att komma hem till en riktig säng :) är så trött hela tiden, äter ju smärtstillande och dom blir jag trött av, hehe.. blir lite yr i huvudet med så hoppas det går att läsa detta inlägg, haha... men men :)


återkommer säkert snart igen ska ni se, har ju som sagt inte mkt ågöra, suck!


Jag skanar min älsling, men snart kommer han till mig, han ska sova hos mig hela hekgen . weeee längtar :) Du är bäst älskling, utan dig är jag ingenting, älskar dig mest! Kyss din Emma

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards