Alla inlägg under januari 2008

Av Emma Eckerman - 31 januari 2008 15:05

Det gick bra hos sjukgymnasten =) jag fick lite övningar som jag kan göra hemma, bra bra så slipper jag åka dit.... enklare å hålla på träna hemma :) Jag tycker att jag har gjort framsteg, jag kan gå på foten lite nu, tillochmed utan kryckor fast det går sakta då men =) jag kan iallafall, weeeee!! Men får däremot inte gå utan dom så länge, blir för mycket för benet på en gång... men jag tror nog att jag är uppe på bena snart!!! Hoppas jag iallafall :)


Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 10 för mobilen jävlen ringde, har vart vaken sen dess.. har hunnit kollat på två filmer oxå, Pretty Women och Masjävlar....masjävlar är rätt dålig men ändå lite rolig :) Har även tränat benet rätt mycket idag, ont gör det men jag måste om jag ska kunna gå =)


Hoppas jag kan träffa syrjälä ikväll, saknar dig gumman.... var så kul å träffa dig igår gumman :) dina tatueringar blev skit fina :) jag måste oxå tatuera mig igen =)

Kollade på Grease 2 här om dagen, hörde en låt som jag blivit helt kär i nu, Cool rider heter den!! hur bra som helst enligt mina öron iallafall, sen skiter jag i vad andra tycker om den ;)  


Jag ville aldrig att det skulle sluta såhär, det ville jag verkligen inte... jag har mått jätte dåligt ska du veta...Det syns inte på utsidan med inuti gråter jag som ett litet barn och mitt hjärta har gått itu!! Jag vet hur jag beter mig ibland, jag kan inte göra annt än å säga förlåt, jag vet att det bara har gått ut över dig, förlåt för det, jag menar det verkligen! Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden!






Av Emma Eckerman - 30 januari 2008 13:49

ja idiooter finns det gått om, fy fan dra åt helvete!


jaja, idag har jag vart med sara, följde med henne när hon tatuerade sig imorse, det blev skit fint =) fan vad sugen jag blev på å tatuera mig igen =) måste göra det snart =) bara jag kan bestämma mig för vad =)


klockan tre ska jag till sjukgymnasten oxå, får vi se hur det går oxå :) men det går nog jätte bra det :) hihi! Ikväll ska jag träffa sara oigen, mkt trevligt =) har saknat hennes så himla mycket!!!!


Puss hejdå

Av Emma Eckerman - 28 januari 2008 11:07

jo gott folk jag glömde ju skriva det igår..... jag har ju tagit bort gipset nu, weeee och det känns så jävla skönt må ni tro :) Kan dock inte gå än då men det ska jag fixa snart, ska börja på sjukgymnastik =) så jag ska väl kunna gå inom nån vecka hoppas jag =) bara jag kan gå tills syrjälä fyller år för då blire krogen i ö-sund tror jag det var iallafall =)


Jahapp, vad ska man hitta på idag då tro? finns inte så mycket att göra direkt, jag väntar samtal från sjukgymasten,sen ska jag diska väldigt kul! Det hade vart en perfekt dag för att gå en långpromenad, nu när det är sol ute och allt =) men nepp, den promenaden får allt vänta!


Så jävla segt å bara sitta hemma, jag blir knäpp på det snart, jag längtar så jävla mycket tills jag kan börja jobba igen, men jippie man är ju sjukskriven till den 17:e februari, såå himla kul eller inte!!! På Onsdag ska jag iallafall följa med syrjälä då hon ska tatuera sig sen ska jag umgås med henne heeeeeeeela dagen =) weee.. länge sen man hade en heldag med dig nu gumman :(


Nu ska jag gå till disken, hehe! Ha det bra! Puss på er

Av Emma Eckerman - 27 januari 2008 18:26

I fredags blev det fest, revelj fyllde år =) Var hemma hos en kille som heter Johan Erisskon,var en massa blandning av folk där, rätt så trevligt faktiskt, är ju så tråkigt när det samma folk hela tiden! Vi gick på knuten senare på kvällen och där var det en massa folk, har då aldrig sett så mycket folk där iallafall, haha! Trevligt, förutom att jag hoppade på kryckor dårå, men det gick bra iallafall :) Tur det... höhö

lugnt hela dagen, var ensam hemma för mamma och urban och peter var i stugan så det var skönt å få vara ensam lite, satte vid datan hela kvällen, hehe datanörd som man är =) sen kom revelj hit en sväng och snackade lite skit med mig =) sällskap, weee haha! Hon åkte hem vid tolvtiden och då gick jag och la mig, fast somnade inte förens vi halv 3 ungefär.. suck!


Idag har jag inte gjort nånting, vaknade vid elvatiden då syrjälä gumman ringde, snackade med henne ett tag sen gick jag ner och käkade frukost sen satte mig vid datan, sen har jag legat uppe på rummet och lät typ hela dagen, skönt! Förutom att det lät hela tiden som om det var någon nere, tänkte inte så mycket på det först så jag fortsatte och läsa.. sen efter ett litet tag bara så hörde jag att tv:n sattes igång, hjälp tänkte jag, ställde mig i trappan och ropade "hallå" höhö, hörde inge mer av tv:n då så gick ner och då var den avstäng så jag gick upp igen och började läsa när högtalarna sattes igång, what the fuck tänkte jag nu spökar det här, läääskigt!!! Jag hatar verkligen sånna saker... blir så fruktansvärt paranoid så det är ju inte klokt! höhö var tvungen och ringa till syrjälä och snacka med henne, haha hon undrade om jag gick på smärstillande haha söt! =)


Hmm ikväll ska jag inte alls göra mycket, bara vara hemma med mamma och urban, kan vara skönt det med, går säkert någon film på tv ikväll som man kan kolla på =) kan ju hoppas iallafall =) Ne nu ska jag överläman datan till mamma =) Ha det bra allihopa!


Tomas- jag älskar dig glöm inte det! Det kommer att lösa sig till slut!




Av Emma Eckerman - 20 januari 2008 13:56

tack älskling!

mys

Av Emma Eckerman - 18 januari 2008 12:50

ihelgen ska jag vara hos min älsklingen...heeela helgen :) ska bli så mys :) fast han jobbar ikväll, så då ska jag träffa min söta syrjälä och kanske dricka lite vin om hon mår bättre, stackarn var helt spyfärdig förut! Huvva..

Igår träffad ejga rickard, weee, det var fan nästan 2 år sedan sist, skit kul och träffa honom :) jaja, idag ska jag och älskling äta korvstroganoff :) göttans :) eller vad säger du älsk? ;)


nepp nu har jag inte så mkt å skriva, kanske återkommer senare idag :) ska iväg och handla mat inför helgen med älsk nu snart :) hoppas vi får skjuts av han mamma annars får älsk gå själv eftersom jag hoppar på kryckor,ska föresten ta bort gipset på onsdag!! ÄNTLIGEN, hatar skiten!!


Puss puss på er alla glöm inte å komentera ;) 

Av Emma Eckerman - 14 januari 2008 01:57

Du är så fin min kära! Jag Älskar DIG!

hmm

Av Emma Eckerman - 14 januari 2008 01:37

har haft världens slappaste dag tror jag... jag och älsklingen har bara legat i soffan exakt heeeela dagen och glott på one three hill :) älskar den serien :) hihi, den är så bra tycker jag, eller vad säger du älsklingen min?;) hihi...har snart kollat på 3 hela säsonger på mindre än 3 veckor, haha, då kan man säga att jag inte gör så mkt annat på dagarna än å kollar på one three hill! haha.. men å andra sidan så kan jag inte göra så mycket heller eftersom att jag är "handikappad" haha 


Igår eller ja lördags då, så var vi på fest hemma hos marie, mkt trevligt! hade faktiskt väldigt roligt även fast ja hoppade på kryckor :) kunde ha gått illa om jag blev riktigt full, men som tur var så blev jag ju inte det ;) haha, men man tycker kanske att jag skulle blitt lite fullare än vad jag var eftersom jag drack 6 cider och en flaska vin, höhö.. tål visst mycket nu för tiden! Haha ;) Men jag kan ju säga att jag hade rätt ont i skallen när jag valnade imorse iallafall, dumma vin ;)


Nä undra om man kankse ska ta och hoppa i säng, klockan är ju rätt mycket faktiskt, hehe.... har slgit fel i huvudet på mig tror jag, är fan inte trött på nätterna längre, skulle vara perfekt om jag hade kunnat jobba nu, hade ju inte vart några som helst problem å hålla sig vaken!!     nepp nog om det nu ska jag göra min älskling sällskap i sängen :) och sova alltså ;) KOMENTERA ;)


Återkommer med mer rolig info en annan dag, haha!

Tomas mitt lilla hjärtegull, Jag Älskar Dig nå enormt MYCKET, jag hoppas det är du och jag för alltid! Kyssar Din Emma!

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards