Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

äntligen

Av Emma Eckerman - 9 februari 2009 20:06

äntligen vare slut på helvetes veckan, jobbade min sista natt nu natten som var, så jäkla skönt vill jag lova, kan behövas lite ledighet nu !!


Jag och älsklingen ska åka till ö-sund på fredag(om han får kompa) annars blire lördag och jag har den absolut bästa överreskningen till alla hjärtans dag :):):) Jag bara längtar!!!


Sitter hemma hos älsk nu och funderar på om jag ska köra igång en tränings dvd, men vette fan om jag orkar idag helt slut, inte nog med att jag slutade 7 imorse jag skulle på möte kl 14 och till 16.30 , är helt död nu...... ska bli skönt att sova breve älsk inatt, har saknat det!!!


ne nu orkar ja inte skriva mer:P

Ha de bra , puss och kram


Jag älskar min Tomas!!! <3<3<3<3<3<3<3

 
 
Ingen bild

Älsklingen

9 februari 2009 20:15

Nu blir jag ju nyfiken älskling ;). berätta!!!
Jooo kör din träningsdvd nu sötnos ;).
Älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Eckerman - 28 augusti 2009 10:19

Idag är jag ledig och har absolut ingeting att göra,så jäkla trist.. jag vill verkligen flytta nu, men inte långt kvar :D:D:D:D:D Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån måste jag säga!   Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, det är ...

Av Emma Eckerman - 26 augusti 2009 21:33

Kankse man ska skriva lite det var ett tag sen nu :P Jah vad har hänt sen sist? inte mkt alls.. Kom tyvärr inte in på skolan pga att dom prioroterar först poch främst de utan gymnasieutbildning, det suger ju verkligen! men jag hoppas jag kommer in nä...

ont

Av Emma Eckerman - 10 juli 2009 21:19

denna dag har inte vart bra, har haft världens tandvärk heeeeeeeeeeela dagen, sen skulle jag staffan och grävlingen äta från svegskrogen, jag åt en pizza med räkor och efter de så mådde jag skit dåligt, har kännt mig heöt svimmfärdig hela kvällen och...

Av Emma Eckerman - 22 juni 2009 15:25

I fredags åkte jag till ö-sund efter jobbet, skippade lunchen så jag slutade 14 istället, när jag kom till stan åkte jag och hämtade upp madde för att åka vidare till elle :) Åt tacos och tog en cider :P Sen på kvällen gick vi ut på korgen, kul kul.....

Av Emma Eckerman - 18 juni 2009 11:53

igår efter jobbet åkte jag till ö-sund men åker tyvärr hem idag igen för att jobba ikväll och imorn sen efter jobbet imorn åker jga tillbaka :P Det blir en massa åkande fram och tillbaka... men sånt får man ta :) Orkar inte vara i Sveg längre, för mk...

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards