Alla inlägg under juni 2009

Av Emma Eckerman - 22 juni 2009 15:25

I fredags åkte jag till ö-sund efter jobbet, skippade lunchen så jag slutade 14 istället, när jag kom till stan åkte jag och hämtade upp madde för att åka vidare till elle :) Åt tacos och tog en cider :P Sen på kvällen gick vi ut på korgen, kul kul... länge sen nu, kom i säng vid 5 på lördag morgon och vaknde vid 8, vid 9 kunde jag inte sova mer så det blev att man tog sig en återställare för att inte bli bakis, :P det vart en lång å roligt dag/natt... tack tjejer för en kanon bra helg :) Det måste vi göra om snart igen !!!!


Idag är man tillbaka på jobbet igen, har jobbat 8-15 och imorn är jag ledig, helt värdelöst!

Nä nu ska jag ringa revan och se om vi skule hitta på någe !


Puss och kram

Av Emma Eckerman - 18 juni 2009 11:53

igår efter jobbet åkte jag till ö-sund men åker tyvärr hem idag igen för att jobba ikväll och imorn sen efter jobbet imorn åker jga tillbaka :P Det blir en massa åkande fram och tillbaka... men sånt får man ta :) Orkar inte vara i Sveg längre, för mkt som påminner om allting, då är det bättre att komma bort så känner man inte saknaden lika mkt!


jag och elle har vart ute och gått en sväng på morgonen, ska snart åka på mekonomen och köpa grejer till min bil :P sen ska jag släppa av elle på stan och jag ska dra mig hemåt...

Jag vet inte hur jag ska göra imorn, ska jag festa eller inte? Vill ju ut på krogen, skulle behöva en riktigt rolig kväll ute med tjejrna! Men vill ju ändå inte fuska på min diet nu när jag har kommit igång efter många försök :P

Så hmm jag vet inte hur det blir, men de visar sig imorn !


Nä nu ska jag iväg, kommer mera nån annan dag :P

Ha de bra allihopa!

Elle- tack för att du finns i mitt liv, vet inte vad jag hade gjort utan dig, jag hoppas att jag får lägenheten breve dig :) Vore PERFEKT!!!

Av Emma Eckerman - 14 juni 2009 13:45

Man märker snabbt vilka som är ens riktiga vänner!

Jag är så le på den här jävla skit hålan så jag riktigt LÄNGTAR tills jag flyttar ifrån den här skiten.. det är bara sommaren kvar nu, sen flyttar jag äntligen till Ö-sund och börjar förhoppningsvis plugga till undersköterska :) Hoppas verkligen jag kommer in !!!! Jag vill bara börja om på nytt och lämna allt bakom mig och gå vidare.


Annars hade jag inte så mkt mer att skriva för tillfälet, vill bara härifrån så fort som möjligt, håller på att söka lägenhet oxå, ligger ganska bra till, ligger på 2:a och 3:e plats i kön. weeee.... lite tur hoppas jag att ja har så man får någon av lägenheterna :P


Sen så alla nyfikna människor där ute, det är slut mellan mig och tomas, och ni behöver inte fråga varför för jag vill inte prata om det!

Over and out!

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards