Alla inlägg under april 2008

Av Emma Eckerman - 28 april 2008 10:54

ska joba idag, var meningen att jag skulle jobba 12-15 men så ringde dom nyss och sa att det var 12-21! Men jaha tänkte jag då, jag som skulle följa med madde till sundvall idag!! Jäkla skit, hade ju ställt in mig på å jobba i 3 korta timmar ju :D hehe men å andra sidan så ska jag väl inte gnälla eftersom jag beöver pengarna, haha :D så det var ju bra på ett sätt, får se om madde orkar vänta tills ikväll eller om hon åker utan mig, bara hon inte blev allt för dur på mig :/ men men... vad ska jag göra? höh


Har vart vaken sen halv 8 idag oxå, började tvätta halv nio för jag hade inget att göra, haha.. så kan man ju oxå fördriva tiden lixom :D Tänkte hoppa in i duschen snart oxå, börjar ju om en timme:) Skönt att det blev på blåvingen oxå, jobbade 12-21 på nymon igår, gillar inte ritkgit det stället faktiskt, vet inte riktigt varför men så äre, hehe! Tanterna där är så söta :) Men å andra sidan så har jag en favorti på nymon med, en tant var jätte söt mot mig igår, hon sa hela tiden att jag var så himla fin och att jag de så fint hår, och att jagvar den finaste tjejn hon sett, NAAW SÖT TANT!!! :D


Nä nu ska jag sätta lite fart, kommer mera sen :D Glöm inte å komentera för guds skull! ;) Puss på er


Tomas-jag älskar dig <3



Av Emma Eckerman - 25 april 2008 20:25

ja herregud säger jag bara, gå på stan det funkar inte när man har sagt till sig själv att man INTE ska shoppa nånting! men det blev ju inte riktigt så då heller, köpte: 1 jacka,1 parfym,2 par skor,1 hudkräm.1 tavla, ett par byxor,ett par leggings, 1 kofta och 3 linnen! BRAVO emma!! det blir till att leva fattigt nästa månad, höhh!


Jag och elle åkte in på stan vid 12.30, sen har vi gått på stan heeeel dagen, kom hem 20.00 för vi åkte på lillänge oxå, och där fanns det ju oxå affärer, haha!  har just duschat och satt mig vid datan nu, härligt att duscha av sig efter en varm dag i hundra affärer! :)


Ikväll blir det bara lugnt, ska vara med elle och kankse maria, sen inatt ska jag hämta madde i brunflo :) dom var på grillfest tror jag :)


Jag saknar min älskling! Imorn kommer jag hem igen =) Nu ska jag gå, haha! trevliog kväll på er, puss puss

Av Emma Eckerman - 25 april 2008 11:52

Igår var jag så less på allting så packade en väska och drog till ö-sund, träffade elle :) skönt! sov hos henne natten till idag, sen ikväll ska jag till pappa, får se om jag åker hem imorn eller på söndag! Ska ju till morfar imorn så kan ju bli lite ont om tid, så det blir nog söndag hehe!


Nu sitter jag och väntar på att elle ska bli klar så vi kan åka ner på stan, hon ska på möta klockan 1 sen ska vi gå på stan :) får se om jag hittar nå den här gången :) Sen ska jag iväg och köpa cambridge åt syster yster som oxå vill börja ;) hihi!


Det är så himla skönt att det är fint väder, men det skulle bli dåligt väder till helgen ju :( dummt!!!!!!!!!! Men man ska väl inte klaga det har ju vart soligt en hel vecka nu så :) Längtar som fan till sommaren, jag vill ha mitt schema nu oxå så jag kan planera sommaren!!


Nu ska jag dra mig, ha det bra! Puss på er!

Tomas min älskling, jag saknar dig och älskar dig! <3


Av Emma Eckerman - 23 april 2008 11:11

vaknade inatt vid tre, kände att nånting kröp på armen, jag har fan aldrig hoppat ur sängen så fort vill jag lova... tända lampan och såg en äckligt myra krypa runt i min säng, usch! döda döda döda!!!!!!! Tur det inte var in spindel iallafall! Kollade omkring i hela rummet två gånger innan jag kunde lägga mig i sängen igen, det bara kröp i hela kroppen på mig *bläää*


syrran ringe halv åtta imorse och frågade om jag inte kunde skjutsa henne på jobbet, suck får aldrig sova ut, hehe men jag somnade om när jag kom hem iallafall, men blev väckt vid nio tiden av cp telefonen! Hatar försäljare!!!


Nu har det vart soligt och fint många dagar å det är så skönt! :D hoppas sommaren blir så här fin och mkt mkt varmare :D

Fan jag fick min räkning på körkortet igår, var mycket mer än vad jag hade räknat med, vet inte ens om jag har råd att betala den denna månad, beror på hur min lön ser ut :/ Kul jag kommer få leva sååå fattigt resten av månaden och hela nästa :( JAG BEHÖVER JOBB!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag ut i solen :D Höres, Puss på er!

Jag älskar tomas!

Av Emma Eckerman - 21 april 2008 16:57

vaknade imorse och det var skit mulet ute, sen när jag och älsk hade duschat så vare helt plötsligt soooooooooooooooool :D jätte skönt väder ute! Vi gick till älsklingens farmor och hälsade på en sväng, sen gick vi hem till mig ovh tvättade, har en hel hög med tvätt kvar(tog med en massa kläder ifrån pappa) Har suttit ute i solen mest hela dagen annars, hur skönt som helst :) om man kunde bli brun med så vore ju det bra :)


Nu får dom fan ringa om jobb oxå, behöver pengar som aldrig förr! Men får ju lön nu på fredag iallafall så det är ju skönt, fast ja ändå inte dom pengarna går ju till körkortet, suck! Måste allting vara så DYRT?


Jag hoppas iallafall att jag inte får jobb till helgen för då ska jag och älsk åka till ö-sund, älsk behöver shoppa lite :) och jag med för den delen har ju inga kläder man kan ha på sig, less på al,la min kläder, ska fan slänga hela högen tror jag! Fast i helgen som var så var jag och syster i ö-sund och shoppade lite iallafall, köpte lite nya linnen och solbrillor så syrran fick ta över mina gammla för den slarvapan har tappat bort sina, moahahaha! :D


Det var hur skönt som helst å får träffa min ellegumma igen, har saknat henne så mycket! Vi åkte och hälsade på mimmi och ronnie oxå, jag fick ett jätte fint linne av henne som ett grattis till körkortet :) så gulligt av henne <3 Hälsade på morfar oxå, alltid lika trevligt å träffa honom, han är ju bara fär söt! Min lilla morfar :D <3<3<3<3<3 appropå morfar så saknar jag mormor, ska försöka åka ner till henne snart och hälsa på :)


Jag vill ha mitt schema för sommaren så man kan börja planera lite, kan ju inte sitta i Sveg hela sommaren då kommer jag ju ruttna bort! Jag och älsk ska iallafall åka på en liten minisemester men vet inte vart :) Kommer bli hur mysigt som helst! Längtar redan! och appropå semester, höhö.. madde den lilla räkan ska åka utomlands nästa vecka, man lev ju bara liiiite avis när man fick veta det! Jag vill oxå åka till värmen, har aldrig vart utomlands kanske är på tiden att åka ;) hehe


Nä nu ska jag hjälpa älsk med middagen sen ska vi åka hem till mig :) Ha det bra allihopa och KOMENTERA för guds skull ;) Puss på er!!!


Tomas- Jag älskar dig av hela mitt hjärta, är så glad att jag har dig i mitt liv, vad skulle jag göra utan dig? Jag hoppas att det är du och jag för alltid! DU gör mig så himla Lycklig! Kyss Din Emma <3<3<3<3

Av Emma Eckerman - 18 april 2008 10:40

Igår fick lilla fiffi vila in och älsklingen var jätte ledsen :( men hon har det bättre nu älsk, de vet du :) R.I.P fiffi! <3


Allmänt då, vad har hänt i veckan? Har jobbat på senioren, trodde serisöt jag skulle s***** någon tant där, gnällde och klagade fan på EXAKT allting jag gjorde, allting var fel... inte lätt å håla humöret upp då inte, huvva!

I Måndags träffade jag Mari en sväng oxå, trevligt.. vi åkte på kondis och fikade med amria(eller ja dom två fickade och jag kollade på) hehe men trevligt ändå! Får ju fortfarande inte äta eftersom jag går på cambridge, har lyckats gått ner 11 kg nu :D:D:D:D och mer blir det! Träffade maria igår oxå, tittade på kattundarna, så sööta, jag vill ha en men vet inte om älsklingen är så sugen på det! hehe, jag får locka med nånting ;) Åkte på lilla hotellet och åt lunch med maria,älsklingen,jenny och micke! Fan vad sugen jag blev på å äta då, såg så jäkla gott ut!!!


Nu har Urban fixat min bil oxå, det var nå fel med den men nu är det bra :) Jag och syrran ska åka till ö-sund idag när hon slutat jobbet, ska bli så jäkla skönt att komma bort i några dagar, träffa min ellegumma! Fan vad jag saknar henne! Sen ska vi åka ut till morfar oxå :) länge sen ja träffade honom nu känns det som :( Måste passa på så mycket som möjligt medans det finns tid!


Jag vill shoppa nuuuuuuu, men ha inte en krona kvar efter körkortet och bilen :/ men får ju lön snart iallafall, men jag tror inte det blir så mycket eftersom det var så lite jobb förra månaden :/ Det skulle sitta fint med en miljon nu tycker jag :D


Mhm, undra vad man ska hitta på idag då tills vi ska åka, var ju inge fint väder så det var ju inge kul! pissväder!!!! Kanske ska ut och gå en sväng om jag orkar, har vart så slut i kroppen hela veckan jag vet inte riktigt vad det är! Sömnbrist tror jag det kallas!!


Kommer mera sen ;) och glöm nu inte att KOMENTERA ;) Puss på er!!



Av Emma Eckerman - 9 april 2008 14:53

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG FY FAN VAD UNDERBART! Jag är så jävla GLAAAAAD!!!!!!!!!!! =)=) Blev helt chockad när han sa att körningen är godkänd du har körkort!! VAAAAAAAA`? =) blev så glad så jag krama om killen haha... sen ringde jag mamma det första jag gjorde, börja nästan grina av glädje, hehe! wweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =D=D=D=D=D=D=D

 Äntligen slipper jag övningsköra, weeeee :)


Kommer mer sen, okrar inte skriva nu :)


Puss hej


Av Emma Eckerman - 7 april 2008 11:38

nu är det inte länge kvar :)


Fy fan vad trist väder det är ute, det snöar! Hur trist som helst, jag vill ju ha sommar!! Jag som hade tänkt gå en promenad när jag vaknade men blev inte så sugen när jag såg att det bara vräkte ner snö! :(


Är så less på att bara vara hemma nu, får skit lite jobb och det är inge bra alls, jag behöver pengar!! Måste börja söka jobb, eller så väntar jag med det eftersom jag ska börja plugga till hösten :) Funderar på om jag ska plugga till undersköterska där efter till sjuksköterska eller om jag ska vidarutbilda mig till kock, är sugen på båda! Hmm...


Vad har hänt i helgen då? hmm ja inte mkt alls, tog det bara lugnt i fredags, på lördagen åkte jag mamma och syster ut på sveg och kikade i lite affärer och senare på kvällen så gick jag och syrran till marie grinde och sen vidare till maria på fest, fast jag var ju nykter då eftersom jag fortfarande går på cambridge, men hade rätt trevligt ändå :) Jag har tappat 8 kg nu :) weeee och meeeeeeeeeeeer ska det bli!! :) I söndags så åkte jag till ö-sund över dagen bara och köpte mer av min kur, drygt att åka buss framochtillbaka men det funkade :) hade ju någe att göra hela dagen då iallafall, hehe, passade ju på och träffa madde oxå, alltid lika trevligt! :) Hade aldrig hittat till den där snubben jag köpte det av om inte hon hade skjutsat mig så tackar tackar :)


Jag orkar inte hålla på å bråka hela tiden, det är alltid nånting, är det inte det ena så är det de andra, så jäkla jobbigt... varför kan inte allt bara vara bra? Jag har redan så jäkla mycket att tänka på :/ Jag har iallafall försökt nu, men du är bara sur och otrevlig mot mig så vad ska jag göra?  Du kan ju höra av dig när du har slutat sura för ingenting! Du gnäller för att jag inte skriver men ändå vill du inte att jag ska skirva!! Fattar inte.....


Jag vill bort ifrån Sveg, orkar fan inte vara här längre, har typ inga vänner å umgås med längre, alla har ju fan flyttat, så vad göra jag om dagarna då jag inte jobbar(vilket är sällan nu för tiden) jag gör inte ett skit, så jäkla trist, man blir ju för fan folkskygg(eller hur det stavs) snart.... umgås ju aldrig men nån... Jag måste flytta, bara jag får mitt körkort klart så blir det skönare, bara å ta bilen å åka iväg!! KÖRKORT KOM TILL MIG!!!!


Nä om man kanske ska göra nånting vettigt, diska kankse? slänga in en maskin med tvätt? har ju nånting å göra ett tag då... :)

Ha det så bra allihopa! puss på er




Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards