Alla inlägg under februari 2009

Av Emma Eckerman - 27 februari 2009 16:42

Jag har blivit utmanad av Marie, får se om jag lyckas få till allt :P hehe


Regler: Det här är svårare än du tror! Utmana 5 personer o säg det till dom.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till! (DETTA BLIR INTE LÄTT)

1. Vad heter du? Emma

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elda

3. Flicknamn: Emelie

4. Pojknamn: Erik

5. Yrke: Elektriker

6. Färg:

7. Klädesplagg:

8. Mat: Entrecot (vet ej hur det stavas, Haha)

9. Sak i badrummet: Element

10. Plats/stad: Eskilstuna

11. En orsak att vara sen:Epilesianfall

12. Något man skriker: Eeeh

13. Film: Ensam Hemma

14. Något man dricker: Energidryck

15. Band: Eyja

16. Djur:Elefant

17. Gatunamn: Emågatan i Sthlm

18. Bil:

19. Sång: Empty room


Jag utmanar:

Syster: http://eckerman.bloggagratis.se

Maira: http://plumbergirl.bloggagratis.se

Fatser Anna:http://nannis.blogg.se/

Älsklingen: http://damion.bloggagratis.se


Jag klarade inte hela utmaningen :P hehe men det var bra ändå :D



Av Emma Eckerman - 27 februari 2009 15:57

Ja ikväll äre trubadur på knuten och kan jag gå? ne j jag jobbar ju fan som vanligt då det är någe som händer i denna håla, trist... Inatt jobbar jag min sista natt, eller ja iallafall min sista schemalagda natt, har redan fått extra på söndag :P börjar ju bara iallafall haha :) Ska ändå blir rätt skönt att få vara ledignån dag nu, fan vad jag har jobbat sista veckan, dubbelpass och lite sömn, gissa om jag har vart slut i kroppen dom här två dagarna jag vart ledig nu....


Älsk åkte till sthlm imorse, han ska på kryssning med karim, hade velat följa med men vi får åka en annan gång, men jag saknar honom redan!Hoppas du får kul älskling :) Pussar i tusen till dig <3<3<3<3


På torsdag ska jag fylla i min tatuering som jag gjorde för nån vecka sedan, fan vad den har tappat färg :P sen ska jag beställa tid för en till tatuering :) ska göra mitt stjärntecken nedanför tatueringen jag har i nacken(för er som inte vet vad jag har där så står det 1987) så jag längtar tills jag får tid, men det lär nog dröja ett tag tyvärr, han är ju så upptagen :P


ne nu hade jag inte så mkt att skriva för tillfället, ska gå ch hjälpa syssran med hårfärgning :) Åerkommer sen, Ha de bra allihopa! Puss på er


Av Emma Eckerman - 11 februari 2009 19:55

Då har man kommit igån med lite träning med, körde ett pass på träningsdvd ikväll, fan va JOBBIGT det var... känns att man är otränad, svettan bara rann hahahaha, men det var skönt efteråt :D Nu är man nyduschad å fräsch igen tills älsklingen kommer hem ;)


Har spelat giutar hero med älsk och jörgen idag, fan jag äger :D klarade en låt som jag haft problem med i några dagar nu, så nöjd att jag klarade den haha :D bra tidsfördrivning å spela :P tiden bara flyger iväg ju haha..... var hem en säng idag med, mamma fick hämta mig får inte igång bilen i denna kyla!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har ingenstans att sätta i motorvärme hos älsk heller, SUCK!!!


Nu äre snart helg oxå, längtar tills på lördag :P vill ge min present till min älskling, han kommer bli SÅ GLAD :D :D:D:D: ... Ska även träffa pappa och morfar i helgen, länge sen nu! <3<3<3


Nu ska jag slappa i soffan, är helt död efter träningen haha.... Sköt om er! Puss och Kram! // E!!


Tomas-Love You honey! Always and Forever <3<3<3

Av Emma Eckerman - 9 februari 2009 20:06

äntligen vare slut på helvetes veckan, jobbade min sista natt nu natten som var, så jäkla skönt vill jag lova, kan behövas lite ledighet nu !!


Jag och älsklingen ska åka till ö-sund på fredag(om han får kompa) annars blire lördag och jag har den absolut bästa överreskningen till alla hjärtans dag :):):) Jag bara längtar!!!


Sitter hemma hos älsk nu och funderar på om jag ska köra igång en tränings dvd, men vette fan om jag orkar idag helt slut, inte nog med att jag slutade 7 imorse jag skulle på möte kl 14 och till 16.30 , är helt död nu...... ska bli skönt att sova breve älsk inatt, har saknat det!!!


ne nu orkar ja inte skriva mer:P

Ha de bra , puss och kram


Jag älskar min Tomas!!! <3<3<3<3<3<3<3

Av Emma Eckerman - 7 februari 2009 18:44

Jag fick ett sms av min söta ellegumma där hon skrev :


 " Hej jag ville bara säga att jag är så glad att jag har dig som min vän, min sanna och ärligt och nära vän emma, <3 puss "


Blev så himla rörd tyckte det var så fint skrivet :) Jga är glad att jag har dig med som min vän, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, jag älskar dig jääääääääääte mycket! Jga kommer alltid finnas för dig! <3<3<3 Puss på dig!


Idag har jag inte gjort så mycket, sov fram till 15.20 sen åkte jag till min älskling vid 4tiden och myste lite :) Sitter hemma nu igen och ska göra min lunch snart, blir omelett idag :) Det funkar bra med GI drygt bara att tiderna blir helt omvända då jag jobbar nätter, men det funkar bra ändå, jag har gåt ner 4 kg :)

Snart är jag långledig med ska bli såååååå skönt, vet inte riktigt vad jag ska göra bara, vet iallafall att jag ska bö4rja med min träningsdvd :) det kanske blir Ö-sund under helgen får se, vill vara hemma lite nu oxå och vara med älsklingen :) men jag vill sammtidigt träffa mn ellegumma :) Ja ja det visar sig hure blir :P


Nu ska jag göra min omelett och dega framför tv:n tills jag börjar jobba igen. Ha en trevlig kväll allihopa :) puss på er


Tomas-Jag älskar dig! <3<3<3

Av Emma Eckerman - 5 februari 2009 22:16

detta är en bild från i sommras då jag och syster hade klätt oss lika dant fast i olika färger av en ren slump :P Komiskt :P !!


Gå in i bildmapp 6 och ta bild nr 6 och lägg ut den i bloggen och skriv någonting om bilden ;)


Jag utmanar:


1. Maria http://plumbergirl.bloggagratis.se/

2. Älsklingen http://damion.bloggagratis.se

3. Madde http://linneasmamma.blogg.se

4. Marie http://mgrinde.bloggagratis.se

5. Jannice http://dasthi.bloggagratis.se

6. Ellegumman http://mufflanpufflan.blogg.se


Jag blev föresten utmanad av systeryster :D


Av Emma Eckerman - 5 februari 2009 16:45

Jag har blivit utmanad av maria din slyna! ;) http://plumbergirl.bloggagratis.se/


4 av mina favoritprogram på tv:

1. Desperete Housewife

2. One Three hill

3. O.C

4. True  Blood


4 saker som jag gjorde igår:

1. Hade sex ;)

2. Kollade på film

3. Åt mat

4. Borstade tänderna


4 saker som jag längtar till:

1. SOMMAREN

2. Storsjöyran

3. Tills jag blir SMAL

4. En puss av min älskling


4 Favorit restauranger:

1. Aisa wok

2. Mc donalds :P

3. Mitt eget kök :D

4. Knuten


4 Saker på min önskelista:

1. Tills jag och älsklingen ska på kryssning

2. Vill gå ner MINST 15 kg innan sommaren!!

3. Att  morfar skulle bli frisk <3<3<3

4. Vill ha en ny mobiltelefon :P Haha!


4 personer som jag utmanar:

1. Älsklingen http://damion.bloggagratis.se

2. Syster http://eckerman.bloggagratis.se

3. Ellegumman http://mufflanpufflan.blogg.se

4. Marie http://mgrinde.bloggagratis.se


Av Emma Eckerman - 2 februari 2009 12:45

jag måste bara skriva här och berätta vad som har hänt :P började i lördags då jag gick till Tomas för att jag hade bestämt mig för att jag tänker intelåta det här bara gå iväg, jag ville ha tillbaka honom så himla mycket! Iallafall då så gick jag till honom och vi satt och pratade ut i 5 timmar, sen gick jag hem mitt in natten, eller ska man säga på morgonen :P hehe... på söndagen så gick jag till tomas igen och vi pratade lite och sen sa han att han ville försöka igen :D och gissa hur glad jag blev då? har aldrig kännt mig lyckligare :)

Vi kommer att klara det här för vi älskar varandra så oerhört mycket, inget eller INGEN kangå emellan oss!

Så det var det jag ville berätta :D:D:D:D:D


Nu sitter jag hemma hos min älskling iallafall och väntar på att han ska komma hem på lunch, 5 härliga timmar med honom innan han ska jobba igen, sen ska jag sova lite och sen börjar jag jobba kl 21, usch jag har långvecka nu igen, inte alls kul :P men det blir pengar :D


Just ja jag har ju börjar med GI-metoden nu oxå,började i torsdgas och det känns riktigt bra :) är lite jobbigt ibalnd bara, men det finns så himla mycket god mat vill jag lova :D


Återkommer med mer sen, orkar inte skriva mer :P

Tomas- JAG ÄLSKAR DIG! >3

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards