Alla inlägg under juli 2009

ont

Av Emma Eckerman - 10 juli 2009 21:19

denna dag har inte vart bra, har haft världens tandvärk heeeeeeeeeeela dagen, sen skulle jag staffan och grävlingen äta från svegskrogen, jag åt en pizza med räkor och efter de så mådde jag skit dåligt, har kännt mig heöt svimmfärdig hela kvällen och svettats som en jäkla galning :( hoppas jag inte får nå skit, vill inte /har inte tid att vara sjuk...


Just de måste berätta oxå att jag var i Ö-sund igår och kollade på lägenheter, jag kommer att flytta till gräftåtågränd 1 :) det dumma är bara att det är inflyttning först oktober och jag börjar troligen plugga 15 sep, men jag pratade med ellegumman och jag fick bo hos henne i två veckor :) sneeeelt <3 Vill verlkigen flytta nu och komma ifrån sveg å allt skit, men inte ens i ö-sund kan man få vara ifred för folk, dom öppnar käften direkt när dom ser nånting, ja du flicka lilla, känn dig så träffad, nästa gång kan du fråga mig istället för att springa till min syster och fråga! Trött jag blir på folk!


Sitter med grävlingen och staffan nu och kollar på nån film, funderar på att dra mig hemåt för jag börjar jobba 7 imorn :( usch vill inte! DRYGT!!!! vill ha semester, men har man nå semester eller? näe, inte det inte, jag har fan inte haft semetser på snart 1.5 år :/ är lite utsliten vill jag lova..


ne nu hade inte jag nå mer att skriva :) Ni får ha det så bra allihopa!

Puss på er!


P.S grävlingen- jag AVGUDAR dig ;)


Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards