Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

..............

Av Emma Eckerman - 14 juni 2009 13:45

Man märker snabbt vilka som är ens riktiga vänner!

Jag är så le på den här jävla skit hålan så jag riktigt LÄNGTAR tills jag flyttar ifrån den här skiten.. det är bara sommaren kvar nu, sen flyttar jag äntligen till Ö-sund och börjar förhoppningsvis plugga till undersköterska :) Hoppas verkligen jag kommer in !!!! Jag vill bara börja om på nytt och lämna allt bakom mig och gå vidare.


Annars hade jag inte så mkt mer att skriva för tillfälet, vill bara härifrån så fort som möjligt, håller på att söka lägenhet oxå, ligger ganska bra till, ligger på 2:a och 3:e plats i kön. weeee.... lite tur hoppas jag att ja har så man får någon av lägenheterna :P


Sen så alla nyfikna människor där ute, det är slut mellan mig och tomas, och ni behöver inte fråga varför för jag vill inte prata om det!

Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Eckerman - 28 augusti 2009 10:19

Idag är jag ledig och har absolut ingeting att göra,så jäkla trist.. jag vill verkligen flytta nu, men inte långt kvar :D:D:D:D:D Det ska bli så otroligt skönt att komma härifrån måste jag säga!   Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, det är ...

Av Emma Eckerman - 26 augusti 2009 21:33

Kankse man ska skriva lite det var ett tag sen nu :P Jah vad har hänt sen sist? inte mkt alls.. Kom tyvärr inte in på skolan pga att dom prioroterar först poch främst de utan gymnasieutbildning, det suger ju verkligen! men jag hoppas jag kommer in nä...

ont

Av Emma Eckerman - 10 juli 2009 21:19

denna dag har inte vart bra, har haft världens tandvärk heeeeeeeeeeela dagen, sen skulle jag staffan och grävlingen äta från svegskrogen, jag åt en pizza med räkor och efter de så mådde jag skit dåligt, har kännt mig heöt svimmfärdig hela kvällen och...

Av Emma Eckerman - 22 juni 2009 15:25

I fredags åkte jag till ö-sund efter jobbet, skippade lunchen så jag slutade 14 istället, när jag kom till stan åkte jag och hämtade upp madde för att åka vidare till elle :) Åt tacos och tog en cider :P Sen på kvällen gick vi ut på korgen, kul kul.....

Av Emma Eckerman - 18 juni 2009 11:53

igår efter jobbet åkte jag till ö-sund men åker tyvärr hem idag igen för att jobba ikväll och imorn sen efter jobbet imorn åker jga tillbaka :P Det blir en massa åkande fram och tillbaka... men sånt får man ta :) Orkar inte vara i Sveg längre, för mk...

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards