Alla inlägg under september 2008

Av Emma Eckerman - 28 september 2008 22:06

Japp, i fredags blev det fest, satt hemma hos marie först och drack lite hon och jag, sen gick vi till maria och micke, var rätt mkt folk där ett tag sen drog en del av folket vidare till knuten, dom firade 15 år :)

Vi drog vidare runt 11 tiden och fan vad det var mycket folk, har nog aldrig sett så mycket folk på lilla knuten förut :P men det var iallafall kul :) Kom hem vid halv 3 tiden ungefär å då blev det sängen direkt haha!


Lördagen var inte riktigt lika kul, vaknade och var baiks som fan, spydde ett antal ggr haha, sen vid 3 tiden mådde jag bra igen, det blev käk på knuten med maria och tony,sara och jannice och jag och sötnos såklart :) Senare på kvällen blev det film med marie,syster,jannice,anders och söt hyrde 2 fillmer på OK men när vi skulle kolla på den ena så funkade inte den,åkte ner och lämande tillbaka den på en gång, sen så gick det inte å kolla på den andra filmen heller, var nå fel på datan, så det blev två andra filmer som redan fanns på datan :P nån skit film med Paris Hilton och sen nån annan film, shes the man tror jag den hetter, var inte heller så jätte bra men funka :P


Idag har jag nästan bara legat i soffan och glottpåtv, sara och jannice var hit oxå, köpte mat från knuten IGEN och sen kollade vi på Kung fu panda var ganska rolig :D Har vart hem till mamma en sväng och sagt hej oxå :) träffas sålite nu för tiden då jag inte bor hemma längre, lite trist tycker jag!

Men men blir välså när man flyttar hemmifrån :)


Nu ska jag ta ich titta om det är nå bra på tv, måste försöka hålla mig vaken så länge sommöjligt så jag kan sova imorn ska ju jobba natt imorn, segt känns det iallafall har vart ledig nu i nästan 2 veckor :P tog semester i onsdgas och torsdgas så blev extra långledig :D


Ha det bra allihopa! God natt

Puss på er

Av Emma Eckerman - 18 september 2008 12:47

Nu är det öntligen över efter 2 års väntan, det gick bra och får reda på domen den 25:e och jag hoppas han får vad han förtjänar!!!!

Kändes bra att ha destöd jag hade med mig där inne,tack alla ni som var med å stöttade mig, det betyder mycketför mig! <3<3<3


Jag funderar på om jag ska åka till Ö-sund idag och träfgfa min elle gumma :) och även träffa morfar och ella :) Ska ringa till madde oxå, var länge sen man träffade henne och lilla linnea :P


Ne ska jag ochduscha nu jag luktar inge gott, haha har vart och solat :D Måste hålla solbrännan ;) haha

Ha det bra allihopa! Puss på er


Tomas-Jag älskar dig

Av Emma Eckerman - 14 september 2008 15:00

jaha nuär det inte långt kvar :( vill inte!!!!!! och veta att han antagligen kommer vara här redan imorn, bara ryser i kroppen :/ nä usch,vill inte tänkapå det!


Över till annat, har jobbat hela helgen och har en natt kvar sen går jag på 9 dagars ledighet :P ska bliskönt faktiskt efter den här jäkla veckan! Vore det inte för min lilla rök kompis på senioren så hade jag avlidit på nätterna, inge skämt!


Onsdas-Fredag var jag i ösund, träffade min älskade elle, saknar tiden vi hade ihop förut när jag oxå bodde i ö-sund :) Får se om jag kanske flyttar efter november,har ju fått fortsättning till sista november på jobbet :) känns både bra och lite drygt, jobbigt att jobba nätter, tur det är bra betalt :)


Nä nu orkar inte jag skriva nå mer,ska snart åka iväg och skjutsa marie på bussen sen ska jag nog försöka sova nån timme till så jag orkar sista natten nu :P Fan vad jag var seg inatt,huvva inge kul när det blir så!


Ha det bra allihopa,och KOMENTERA!!!! :D

Tomas- jag älskar dig!

Av Emma Eckerman - 10 september 2008 06:23

åh nu får jga snart gå hem till sängen, ska bli så jäkla skönt, fy fan vilken seg natt det har vart! Huvva! Har mått dåligt som bara den oxå, vet inte varför,går tydligen magsjuka så jag hoppas jag slipper det iallafall, har inte tid med det just nu, höhö!


Nä orka inte skriva mer, kommer kankse senare under dagen :)


Puss på er!

Av Emma Eckerman - 4 september 2008 04:37

Sitter nu på jobbet och degar, ha rjobbat sen kl 21 slutar inte förens kl 7,men det är ju inte så jätte länge kvar nu faktiskt! Första natten nu sen jag var långledig, 9 dagar,man kan tro att det var skönt å vara ledig såä länge men det var fan asdrygt, första dagarna car det ju härligt åä vara ledig, men sen blev det bara drygt hade ju inget att göra,låg i soffan i 5 dagar å bara degade med täcke och kudde , haha ja så kan det gå!


Jaha vad har hänt sen sist då? har fått förlängning på jobbet en månad som ja vet nu iallafall hoppas på ¨å få till sista december borde få reda på det snart tycker jag!

Avslutning på storön i fredags oxå (den 29 augusti) hade riktigt roligt festade med min ellegumma det var riktigt länge sen sist! Tack för en kanonkväll gumman :) Hände ju lite tråkigare saker när vi skulle gå hem men ja jag kan inte göra annat ån å skratta åt det faktiskt, är så löjligt så det är inte ens värt å skrivaom ;) fråga om ni är nyfiken ;)


På fredag bär det av till lilla Östersund med syster yster, ska hälsa på pappa ,morfan och vänner :) drygt baar att jag måste åka tillbaka på söndag för å jobba måndag och tisdag och sen åka tillbaka på onsag för å träffa min advokat på torsdagen och sen måste åka hem igen på torsdag eftermiddag för jag jobbar hela helgen! Men men, that´s life ;) hehe


Nä nu ska jag ta och ja vad ska jag göra 04.44 på natten ? ehm inte så mkt sitta och vänta på att klockan ska gå och invänta larm,låter trevligt va? ;) Ha det bra allihopa! sköt om er!


Puss, Tomas jag älskar dig!


Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards