Alla inlägg under oktober 2007

Av Emma Eckerman - 28 oktober 2007 21:31

jaha vad ska man skriva här då?

var ett litet tag sen, har la inte hänt så mkt sen sist, har jobbat rätt mkt måste jag säga, men det blir pengar iallafall =) men gud vilken jobbig dag ja hade i fredags, för det första så var den fullmåne natten till fredag så jag kunde inte sova på hela natten som ungefär 1 timme samanlagt och sen skulle jag upp och jobba kl 7-14, gick rätt bra på jobbet ändå, tiden gick ganska fort så det var ju bra :) iallafall så åkte jag hem när jag slutade, somnade vid 3 kanske, vaknade vid halv 7, käkade "middag" hoppade in i duschen och sen åkte iväg och jobbade natt!!!!!!!!!! det var jobbigt de vil jag lova, höll fan på somna 100 ggr om den natten tror jag, somnade till ett antal gånger med vill jag lova er, hehe, men ingen större fara skedd iallafall =) när ja slutade så gick jag hem till min älskling, sov i 2 timmar sen var vi tvungen å kliva upp för vi skulle åka till ö-sund, tror jag sov hela vägen till ö-sund faktisk, så himla trött!!!


När vi kom fram så gick jag och min älskling på stan en sväng,älsklingen köpte en ny vinterjacka... jätte fin älskling ;) passar dig bra tycker jag *ler* sen åkte vi hem, pappa och marlene kom och hämtade oss :) skönt å slippa bussen =) när vi kom hem så gick vi iväg och träffade Emelie och Johan, det var jäte kul och träffa dom igen, var så länge sen sist :) var hos dom et tag sen gicm vi hem och la oss i sängen och vilade lite och sedan gjorde vi oss klara för kinarestaurangen =) goooooooott vare vill jag lova :) när vi hade käkat klart så träffade vi min kära lilla Anna, det var så jäkla kul å träffa henne igen, har inte sett människan sedan april :(  anna och madde gick på bio, sen när den var klar så drig vi allihopa på krogen, plus att emelie och margona följde med oxå, trevligt trevligt!! men hade inte så kul måste jag säga, både jag och älsklingen var så jäkla trötta så vi åkte hem vid halv ett, torrbollar vi är, hehe =) somnade som en jäkla stock när vi kom hem =)


Idag har jag och älsklingen bara kegat å myst hela dagen, fram tills vår buss gick hem till sveg igen då iallafall =) det var riktigt mysigt det =) hihi, bussresan ska vi väl inte ens nämna tror jag, *skrattar* men men, sega bussjävel iallafall ;) var skötn och komma hem iallafall, ven fast vi bara vart borta en dag, haha... men så äre =) och nu orkar jah inte skriva mer =)


ha det bra allihopa!Puss


Tomas jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag kommer ALDRIG lämna dig min älskling :) Kyss

Av Emma Eckerman - 21 oktober 2007 23:23

hegen har vart rätt nice faktiskt, festade i fredags med min älskling, och igår så hade vi bara en myskväll, var meningen att vi skulle dippa grönsaker, men vi blev så mätta efter tacosen, hehe så vi kollade på film idag igen och då blev det dippa :) mysigt! Vi kollade påå the messenger, den var ganska äcklig faktiskt, men jag såg inte så jätte mkt av det äckliga för jag blundade så fort de kom nå och höll för öronen, haha ja ja skratta på ni, men sån är jag, en liten fegis när det gäller skräckfilmer ;) hehe!!! *ler*


nu ska jag och min älskling hoppa i säng, är trött!!!! Tomas-gott med efterrätt eller hur va?;) vi får väl se iallafall ;) sen vill jag baar säga att jag älskar dig tomas mest av allt på denna jord, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du gör mig Lycklig ska du veta! Vi kan klara allt här i världen!!!! :) Jag vill vara med dig för alltid!! Kyss


Hejdå bloggen ;) KOMENTERA eller sluta läs ;)

Av Emma Eckerman - 20 oktober 2007 15:11

Igår drack jag och min söta lite hos mike, hade rätt skoj, madde kom dit oxå, trevligt trevligt :) vi satt och splea lite drickspel och jag söp min söta under bordet, moahahaha, inatt var det inte jag som hälsade på toan innan jag somnade iallafall. vare du det min söta som gjorde det må tro? ;)


Idag blire bara att ta det lugnt, är hur seg som heöst i kroppen, jätte trött, jag och min söta ska väl gå och handla och göra nånting å äta med senm ska vi dippa grönsaker och bara ligga och mysa och kolla på film :) *myspys*  hihi!!


nu orkar ja inte skriva mer ;) Puss hej!


Tomas- Jag Älskar Dig!

Av Emma Eckerman - 19 oktober 2007 16:56

är hos min söta just nu, kom hit för ett tag sedan, min söta gick just iväg på systemet å handla lite, vi ska dricka lite ikväll jag orkade inte följa med på systemet, fick värsta huvudvärken ifrån ingenstans ^^ men men, hoppas den går över snart iallafall :)

någon som har nå bra mattips? vi vet nämligen inte vad vi ska äta ikväll, hehe.. :)


jaha vad har hänt sen sist jag skrev då? inte så värst mkt, kom hem till sveg igen i tisdags, träffade min älskling igen =) åkte hem och åt lite sen åkte jag till min älskling igen :) jobbade i onsdags och igår, jobbade tillochmed två pass igår, började först på senioren 7-15, sedan jobbde jag natt 21-7 på blåvingen, trodde att jag skulle vara jätte trött eftersom jag bara kunde sova i 3 timmar, men jag var inte alls trött, klart jag var lite seg, men det gick jätte bra ändå :) sen så var det jätte lugnt med, gammlingarna sov så sött, iallafall på min sida ;) jobbarkamraten hade det lite värre på hennes sida, hehe men hon får skylla sig själv att honhade det körigt för jag sa till henne flera ggr att hon skulle ringa på mig om det blev för mkt, men det gjorde hon aldrig så då fick det väl vara då!!

jo just det, en tant var jätte orolig och kutade upp och ner halva natten, hon ville inte sova själv så tills slut satt jag inne hos henne tills hon hade somnat, tror hon lugnade ner sig då för hon somnade då iallafall och sen var hon tyst resten av kvällen :) så söt så, hihi!


nä nu ska jag ta och sminka mig lite och göra mig klar, jag och min söta ska iväg till en kompis till honom vid 7 tiden och dricka lite då :) får se om de blir trevligt, vad vi vet just nu är det bara vi 3 som ska dricka just där iallafall, men kankse blir fler senare på kvällen, sånt som visar sig :)


nu kom min söta tillbaka så nu ska jag inte skriva nå mer, ska mysa med min älskling istället ;) ha det bra allihopa! och GLÖM INTE ATT KOMENTERA!!!! =D

Puss hej!

Av Emma Eckerman - 14 oktober 2007 10:20

Idag fyller min morfar 65 år, STORT GRATTIS till dig morfar! :) Är hos honom nu, åkte hit igår, trevligt trevligt må jag säga :) mormor är ju oxå här så :) och sen är syrran här med, nästan hela släkten ;) haha, kommer massa folk hit idag, vet inte riktigt vilka de är som kommer men det visar sig! det blir säkert trevligt, vi ska äta rostbiff och potatissallad :) muums :)


Igår när jag kom hit så lagade jag middag till alla, det blev potatisgratäng med köttgryta och wokgrönsaker =) blev jätte smarrigt :) det tyckte alla sa dom =) men dom vågade väl kanske inte säga annat! haha :) jag är en mästerkock!!!! :)


På Tisadag ska jag åker ner till sthlm med mormor, ska vara hos henne 1 eller 2 dagar sen ska jag hälsa på min söta syrjälä :) det ska bli jätte kul :) då blire röj på stan hela dagen med shopping, weee =) måste köpa ett par nya skor när jag ändå är i sthlm, finns ju ett antal mer skor där än vad det gör i lilla Sveg ;) hihi! fast vi har ju faktiskt fått en skoaffär i Sveg nu, har vart där 2 ggr, men hittade inga skor, (fanns inga snygga!! ) :) men men ;)


Nä nu ska jag gå ner och vara lite social med dom andra, var bara tvungen att skriva lite, var ju några dagar sedan sist ;) Ha det bra allihopa! och släng in en komentar ffs, tomt med dom ;)


Tomas- jag saknar dig jätte mycket fast vi bara har vart ifrån varandra 1 dag nu, och längre blir det :( men hoppas dagarna går fort så jag får komma hem och pussa på dig igen :) Jag är så glad att jag har dig'! :) Kyss till dig min underbara!

Av Emma Eckerman - 8 oktober 2007 11:01

jahapp, det var några dagar sedan man skrev här, har inte orkat, hehe. men iallafall så har det inte hänt speciellt mkt så ni vet ;)

I fredagas lagade jag mat åt min söta,det blev potatisgratäng med köttfärs och morötter, sen drack vi vin till och kollade på film och bara myste =) så mysigt så :) hihi... på lördagen så jobbade min älskling, så det var inte lika mysigt, hehe, men vi gicktill maria efter att han slutade och drack lite med dom, har haft det roligare vill jag lova, men det gick ändå :) spelade ett spel soom var rätt så roligt :) orkar inte förklara hur det går till ;) igår (söndag) var det bara slapp dag heeeeeela dagen, sov dessutom hemma och det var så himla tomt utan dig älsk :(men det gick ändå, hehe, som tur va :) ;)


ne men nu har jag inte tid att skriva mer, ska iväg och sola med mamma sen ska vi iväg och träna, ska bli sköönt,=) sen ska jag träffa min söta!! weee


ha det bra, Puss

Av Emma Eckerman - 4 oktober 2007 16:16

idag har jag tomas, maria, micke å jenny käkat lunch på lilla hotellet, asgott vare, men dåligt service där tycker jag, micke, maria ich jenny fick sin mat ungefär 10-15 min innan vi fick våran så dom hann ju nästan äta upp innan vi fick våran mat, VERRY BAD!! men men

ikväll ska jag på gymmet igen, härligt härligt, hoppas bara det inte är lika mkt folk där som förra gången jag och mamma var där, efter ca 1 timme så kom typ alla lärare och skulle träna, haha ne då inte alla men 7 st, tränar ju på brandstation och de e inte så stort där så blev lite trångt, hehe.. men men, gick väl bra ändå, men ändå skönare att träna när det är lite folk, då slipper man ju skämmas för hur svag man är, haha... =)


ikväll ska jag tomas och jannice kolla på film, trevligt trevligt, men vet inte riktigt än vad vi ska kolla på, men alltid sånt som brukar visa sig (vore konstigt annars)! haha!!


imorn kväll ska jag laga middag till mi söta, sött va?=) hihi. fast vet inte riktigt vad det blir, kan inte skriva heller för jag vet att du min lilla sötis kommer läsa det här ;) haha, blir ju inte lika mysigt då ;) höhö


nä nu ska jag ta och åka hem tror jag, ska äta middag kl5, sen ska jag på gymmet kl 6!


Tomas- du är allt för mig! Du är bäst =) KYSS

Av Emma Eckerman - 3 oktober 2007 18:54

ja det här med bloggagratis är nytt för mig, haha tog ett litet tag där innan ja fattade hur man skulle göra när man skulle logga in, haha så fick fråga tomas ;) hmm vad ska man skriva i denna då må tro?


vad har hänt sista tiden då?`hmm, inte mkt, elle rjo, tomas kom ju hem i måndags, det var helt underbart att få träffa honom igen =) jag tycker så mkt om dig tomas =) har sovit hos honom nu i 2 dagar ska sova där inatt med, =) så mysigt =) hihi

vi kolla på nån skräckfilm innan tomas började jobba, hann inte se klart den så ska se den sen när han slutar jobba, men iallafall så vågade inte jag vara kvar hemma hos honom själv så jag var tvungen att åka hem, så nu är jag hemma och väntar på att min söta ska sluta jobba =)hihi

funderar på om jag ska iväg och träna en sväng oxå, fast har en sån träningsvärk sen igår :/ men de är rätt skönt ändå faktiskt =)


nä, nu ska jag vara social med mamma och urban, ha det bra allihopa! Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards