Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Emma Eckerman - 26 augusti 2009 21:33

Kankse man ska skriva lite det var ett tag sen nu :P

Jah vad har hänt sen sist? inte mkt alls.. Kom tyvärr inte in på skolan pga att dom prioroterar först poch främst de utan gymnasieutbildning, det suger ju verkligen! men jag hoppas jag kommer in nästa antagning, vilket kanske inte blir förens december/januari.. :/

Fick iallafall förlängt en månad på jobbet här i sveg, så de blir att pendla lite mellan östersund och sveg i september men ingen har väl dött av de :P

Jag längtar iallafall somfan tills jag flyttar in i lägenheten, nästa helg går lasset :D weeeeeeee ska bli så JÄKLA skönt att få egen lägenhet, har ju inte haft de nu sen jag gick gymnasiet...


I helgen var jag i ö-sund och hälsade på :) träffade min ellegumma och träffade även anna, vilket var väldigt roligt, det var länge sen vi sågs. jag hoppas vi får upp kontakten igen när jag har flyttat :) Hälsade även på min älskade morfar, alltid lika kul och träffa honom :) synd bara att han blir allt sämre och sämre :( men jag ÄLSKAR dig morfar (L)


För övrigt så mår jag inte så jätte bra för tillfället, har mått dåligt hela dagenidag, har kännts som att jag ska spy hela dagen, inte alls kul :/ och igår svimmade jag, inge roligt alls, vet inte vad det är med mig, jag tror inte att det är pga cambridge, jag började ju med det för snart 2 veckor sedan, hmm men man vet ju aldrig... hoppas jag inte svimmar nå mer iallafall!

Det går iallafall väldigt bra med cambridge denna gång, jag känner mig faktiskt stolt över att jag har klarat mig så bra :) har även gått ner 5 kg och:) helt underbart, och mer ska det bli! :)


Nu ska jag ta och hoppa i sängen och fösröka sova bort mittt illamående, hoppas jag mår bättre imorn, annars blir de jobbigt på jobbet imorn..men ha de så bra allihopa och komenetera !!! :)


Puss och kram!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards