Alla inlägg under mars 2008

Av Emma Eckerman - 30 mars 2008 20:04

Jag nös nyss, därför fick mitt inlägg heta prosit =D


Jahaaaaaaa.... hade inte så mkt att tillägga här inte, så hmmmmmmm!

I veckan har jag fått jobba lite iallafall, moooooney :) behövs!

Snart har jag uppkörning oxå, börjar pirra i magen.. jag hoppas det går bra! Orka åka runt med mamma hela tiden då, näeee och jag hatar den där gröna skylten! Den förstör min fina bil, moahahaha!


Har föresten börjat med cambridgekuren nu, hållt på i en vecka nu... och för er som inte vet vad cambridge är, sök på nätet orkar inte förklara, haha! Dricker iallafall tre stycken shakear om dagen(pulver med olika smaker blandat med 2.5 dl vatten) Inte mkt föda det inte! Plus att man ska dricka MINST tre äckliga liter vatten om dagen oxå... blää.. tack å lov så får man ju dricka kolsyrat,men utan smak då!

Jag saknar någe att tugga på!!!!!!!!!!!!!! Jag vill ha GODIS!!!!!!!!!!! Men får vänta med det i ca tre veckor till när jag är klar med det här.  Har redan gått ner 4.5 kg =D och meeeeeeeeeer ska bort!!!


Imorn börjar syster yster på Sykes, grattis grattis till jobbet,gör dig gott å få börja jobba ;)Hoppas det går bra nu :) *lyckokramar till dig* hihi...

Vad ska jag göra imorn då? vänta på att dom ringer om jobb,kuligt! Hatar å inte kunna planera,man vet ju aldrig när man får jobb! Men det funkar väl.

Ska ju oxå vara med min älskling imorn såklart,weeeeeeeeeee! Nu har vi snart vart tillsammans i 7 månader, den 3:e april blire 7 månader :):):) Tiden går så jäkla fort,hinner ju knappt blinka så har det gått en vecka!


Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv och mysa med älsklingen,myyyyyyyyyyyyyyys :) Ha det bra!


Puss på min älskling, jag ÄLSKAR dig!


Av Emma Eckerman - 23 mars 2008 12:30

jaha, en rad eller två?

i påsk har jag inte gjort mycket alls, jobbade igår de äre enda... fast sen på kvällen var ju min söta här och åt god mat och drack lite vin :) Det var riktigt trevligt tyckte jag och det behövdes verkligen! Tack för en trevlig kväll hjärtat!

Annars har det inte hänt mycket alls under påsken, är helt ensam hemma mamma och urban är i stugan,brorsan är i Hede och syrran är i Östersund, hoppas på att hon kommer hem imorn iallafall så man har liiiiite sällskap under veckan eftersom jag blir helt ensam då med, förutom min söta då såklart :) men han jobbar ju om dagarna så :( blir ensam endå.... hehe men jag överlever väl ;)


Imorn börjar jag på nya tag, nu ska jag fan i mig gå ner i vikt, MINST 10-15 kg ska bort!!! Har sagt länge nu att jag ska gå ner men händer det nånting eller? nooooope, men å andra sidan har jag inte gjort så mycket åt saken heller så ska väl inte klaga allt för mycket! Men det kändes fan som jag gick upp 100 kg under den tiden jag bröt foten och inte kunde röra mig på 2 månader..... sen hare bara gått uppför känns det som, fyfan! Nu äre dags för en förändring! :)


Ikväll ska jag och min söta till Micke och Maria och dricka lite och umgås, får se hur kvällen slutar :) Det blir säkert trevligt, länge sen man umgicks med folk,en helt evighet känns det som..


Btw, Melodifestivalen vilket jäkla skämt, fattar inte hur Perelli kunde vinna, fyfan... gillar inte den där bruden alltså!! och inte kan hon sjunga på engelksa heller, låter ju fan helt förskräckligt!! Vem som kunde vinna men inte hon..... Jag röstade iallafall för Sanna-Empty room, så jäkla fin låt!!!


Nä om man ska tända lite ljus i detta hus, är så jäkla kallt ju, vaknade imorse och det var 15 grader här inne BURRRRRRRR.... höll ju på frysa arslet av mig... och snart slutar sötis och då kommer han hit :) weeee saknar dig!

Ska försöka komma på vad sjutton vi ska äta idag, har faktiskt inte den blekaste aning,får se vad som finns i frysen :)


Hejdå :) Puss på er,glöm inte å komentera! ;)'


Jag ÄLSKAR MIN Tomas!




Av Emma Eckerman - 2 mars 2008 12:13

kankse man ska ta och skriva en rad eller två?

hmm var ju ett tag sen jag skrev.... bara för att jag orkar inte skriva......


jaha vad har hänt sen sist då? Ja inte så mycket faktiskt, jag kan iallafall gå riktigt nu :) skönt! Fast jag fuskar en hel del med träningen, inge bra!!! Får ta och skärpa mig! :)


Jag har vart i Östersund nu i två veckor, rätt skönt att komma bort ifrån sveg må jag säga... och i torsdags kom min älskling hit :) Vi gick och åt på kina resaturang, det var hur gott som helst :) sen åkte vi hem och låg å myste hela kvällen :) weee, jag har saknat dig älskling!Du och jag för alltid! Jag är så glad över att det är vi igen! (för er som inte vet så hade vi gjort slut ett tag men nu är vi tillsammans igen)


Nä nu orkar jag seriöst inte skriva mer, höhö... men det vart ju lite iallafall ;)

Puss på er! Jag älskar dig Tomas Johansson!


Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards