Alla inlägg under februari 2008

Av Emma Eckerman - 6 februari 2008 21:06

weeeeeeeeeee jag har köpt bil :) är hur nöjd som helst :)


yeye :):)

Av Emma Eckerman - 6 februari 2008 15:19

Var hos sjukgymnsaten idag igen, hon tyckte att jag hade gjort jätte bra framsteg med foten :) kul att höra :) jag kan ju gå utan kryckorna nu :) går bättre och bättre för varje dag som går, weeee.... kan tillochmed köra bil nu :) Pratade med min körlärare igår och han skulle boka en uppkörningstid åt mig =) weeee så nu blire till att börja köra med mamma varje kväll :)


Jaha kankse man ska skriva om vad som hände i helgen då? På fredagen så var vi hemma hos mig, sara,rickard och magnus, drack lite... trelvigt trevligt... men sara gick hem så fort, inge kul ju :( vi tar igen det till helgen ;) iallafall så fortsatte jag rickard och magnus ch dricka, mitt i natten så kommer vi på att vi ska dra till mora på lördagen och ta in på hotell och gå på krogen, haha herregud vilka ideér... ringde ett antalg hotell mitt i natten för att boka ett rum men fick samma svar ifrån alla... : återkom imorn bitti så fixar vi ett rum... Ringde och bokade hotelrum på lördag morgon :) Vi åkte vid 4 tiden och var framme strax efter 6? hmm jo jag tror det var vid den tiden iallafall... När vi kom upp på rummet så började vi dricka :) ingen tid att förlora där inte, haha... efter ett litet tag kom Thomas(en gammal vän till mig) det var jätte kul å träffa honom igen! Gjorde mig iordning och sen åkte vi till ett par kompisar till thomas som bodde 2.5 mil utanför Mora... var inte så himla kul faktiskt, inte i början iallafall... gick lite bättre efter att man fick i sig lite mer ;) stämmningen blir så stel när man träffar nya personer..


vid elva tiden så ringde vi taxi och åkte in till mora och gick på krogen... shiit vad mycket folk det var för att vara lilla mora måste jag ju säga! Men kul var det iallafall, dock lite trist som ensam tjej, men jag överlevde ju kvällen/natten iallafall.. haha :)


Söndag morgon var man ju skapligt trött, huvva.... sov inte mycket på hela helgen, 6-7 timmar sammanlagt kankse.. så störigt att man måste checka ut från hotellet så himla tidigt ( kl 12) haha.. Vi åkte på Mc donalds och åt sen åkte vi hem, killarna gjorde ett antal stopp efter vägen så det kändes ju som att det tog hundra år inann man kom he, hehe... men å andra sidan var det ett jäkla väder oxå, usch en massa snörrök och hundra tursiter tror jag! Men kom ju hem säker iallafall =) Var skapligt skönt att komma hem och få ta sig en dusch och hoppa i säng och glo på film, somnade till ett tag oxå, vaknade till vid 8 sen gick jag och la mig.. natten till måndagen sov jag hur bra som helst, sov i 10 timmar i sträck SKÖÖNT, jag kände mig så jävla utvilad när jag vaknade hhihi!


Jag vet inte hur jag ska göra till helgen, om jag ska vara hemma och festa med sara, men hon vet ju inte hur det blir än, hehe, men det blir nog bra i slutänden ;) Om jag inte ska vara med henne i helgen så åker jag till Östersund och bara slappar, skönt att åka ifrån Sveg ett tag bara ändå :) trött på att vara här nu, hehe.. funderar oxå på om jag ska åka ner till sthlm och hälsa på mormor, skulle vara riktigt skönt, då kommer man verkligen bort ifrån allting :) härligt! Kan ju passa på att shoppa då ocå :) weee...


Ne nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra allihopa! Puss på er



Presentation

Omröstning

Är du kär?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 kär, vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards